van RS naar FR

Spector

Forumguru
@Bothje, toch jammer dat ik hem pas woensdag mag ophalen dan :) en ik ben blij dat je de sierdemper hebt laten zitten haha
@Falcon, thanks. De toekomst zal het uitwijzen over de ruimte in de wielkasten.

Nog 2 nachtjes slapen
 

Spector

Forumguru
Vanmorgen opgehaald als een kind zo blij haha :-)
Nu eens rustig alles verder gaan bekijken en lekker rijden...

Oud & nieuw:
20042011143.jpg
 

Spector

Forumguru
@Bothje, dank voor de foto's

de eerste kilometers zitten erop en het bevalt heel erg goed!!! Nog een hoop te leren met de maxidot en columbus, maar ik heb nog ff. Van het weekend naar Duitsland, dus kan ik hem gelijk lekker inrijden :)
 

Spector

Forumguru
Ralph, welke led verlichting had jij als binnenverlichting en kentekenverlichting gemonteerd?
 

Spector

Forumguru
06-05-2011 laatste post in dit topic en ondertussen bijna 90k zeer tevreden kilometers, moest ik vanmorgen voor een euveltje naar de dealer en heb tijdens het wachten een verkoper aangesproken om te kijken wat de auto doet qua inruil etc. Dit tegenover een nieuwe Octavia Combi 3 RS. Offerte gemaakt, nu wachten op de inruil / korting ,etc.

Levertijden van de nieuwe RS zijn wel scherp verbeterd. Een nieuwe zou al in februari 2015 (TFSI, handbak) geleverd kunnen worden.

Mocht het allemaal erg tegenvallen is het ook absoluut geen straf om nog een jaartje door te rijden, maar wie wil er nu geen nieuwe als de kans zich voordoet ;)
 

Mk4

Senior Member
Mooie keuze en lekker snelle levertijden. Welke kleur ga je? indien goede prijs.
 

ertromp

Forumguru
Het zal mij benieuwen @Spector of je de keuze voor de O3 RS gaat maken. Maar inderdaad nog een jaar in de O2 RS is zeker niet verkeerd
 

Spector

Forumguru
Race Blue heeft nog altijd mijn voorkeur, ondanks dat deze nu ook op de "normale" uitvoeringen te verkrijgen is wel icm antraciet Gemini velgen.
 

Spector

Forumguru
36FD4785-BB28-4B8C-8498-1B5F09AD80AF.jpeg Na 6,5 jaar en 162.000 km gaat ze eruit, weg, ingeruild. Toch wel een beetje met pijn in het hart.
Maar de opvolging staat klaar, een Octavia RS 245 Business DSG in Steelgrey.

Opties:
Panodak
Verwarmde voorruit
Sunset
Afneembare trekhaak
Dynamic chassis control
Optica parking assistent
Dab

Nog een weekje wachten en dan kunnen we gaan wennen.
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de aankoop.
Blijkbaar 3 jaar geleden de inruilprijs dan toch niet volgens verwachting, nu wel :)
 
Bovenaan Onderaan