van RS naar FR

Spector

Forumguru
@ralph, de bluetooth module heb ik ook aangeschaft en die wordt ingebouwd bij aflevering. Verder ga ik eerst maar eens rijden en dan ff verder kijken wat er allemaal nog mogelijk is :)
 

Spector

Forumguru
En een dag later bij de dealer. Volgende week woensdag mag ik hem ophalen.
25 februari besteld, eerst lever data in half juni en nu half april ophalen. Ik ben tevreden :)
13042011138.jpg
 

Falcon

Donateur
De ruimte tussen de band en de wielkast is nog al ruim, vaak komt dit door transportblokken die geplaatst worden om het inveren tegen te gaan tijdens transport. :)
 

Peter79

Actief lid
Dat zijn ZEKER de transportblokken, want een RS moet gewoon nagenoeg geen afstand hebben tussen kuip en band. Er zitten er 2 aan elk voorwiel. Heb het al 2x gehad (al genoeg over gezeurd...) dat ze de blokken waren vergeten. Met mijn O2 en in januari met mijn S2.
 

s-line

Forumguru
Nou neem maar van mij aan dat een rs zeker wel veeeel ruimte tussen band en de schermen heeft, een golf gti staat mooier op zijn wielen en daarom heeft een rs echt een verlaging
nodig en ik kan het weten en spreek uit ervaring.
gr.michiel
 

Spector

Forumguru
De ruimte tussen de band en de wielkast is nog al ruim, vaak komt dit door transportblokken die geplaatst worden om het inveren tegen te gaan tijdens transport. :)
aha, ik dacht al dat dat aan mijn lag maar het hoort dus niet :)
op de foto is ie vers van de vrachtwagen dus zou kunnen
 

Hetzer

Forumguru
Mooie wagen Spector, woon je ook op Voorne-putten??, misschien dat ik je nog wel een keertje tegen kom!!!!!!!
 

Spector

Forumguru
De RS is al geheel klaar en kenteken is binnen, staat nog altijd wat hoog op z'n poten dus dat hoort en nu maar wachten tot woensdag. De dealer heeft hem voor het gemak maar ff in de showroom gezet en trekt heel veel bekijks naar wat ze vertelden. Gelukkig met bordje verkocht erop en op slot. Onze kleine meid heeft hem nog ff goed gekeurd, ook niet onbelangrijk :)

16042011139.jpg 16042011142.jpg
 

Bothje

Heel gewoon lid
Je kenteken zit er al op zag ik vanmorgen :winkie:
Sierdemper zit goed gelast...

Heb foto's van de buitenzijde.....
 

Falcon

Donateur
Echt.. stik jaloers ... :D Veel plezier ermee! :)

De ruimte tussen de wielkast en de wielen wordt trouwens naar een tijdje vanzelf al wat minder door gebruik van de auto.
 
Bovenaan Onderaan