van RS naar FR

leon-cupra

Forumguru
Ik vind dat persoonlijk degoutant als ik achter zo een Audi rij met die dynamische knipperlichten. Weet niet hoe het komt. :arghh:
 

philippe bakker

Forumguru
:deuk::deuk:
Wat had je vrouw gezegd? De volgende zal absoluut niet meer zo veel vermogen hebben.
Profiteer maar nog even van je RS. De volgende is zo een 1.0 :deuk::deuk:
Ze moeit er haar nog niet mee. Ik mag dit gewoon niet meer voor hebben. En een volgende wordt idd iets meer comfort en iets minder sportiviteit.
 

dirkie996

Forumguru
Ze moeit er haar nog niet mee. Ik mag dit gewoon niet meer voor hebben. En een volgende wordt idd iets meer comfort en iets minder sportiviteit.
Zal bij mij ook zoiets worden. Waarschijnlijk ‘n Karoq. Zou dan wel kiezen voor de 4x4 en liefst de Scout, maar waarom maken ze die niet met 2.0 tsi motor? Bij Seat maken ze die Cupra- versie met 290 pk. Daarom twijfel ik of de Karoq, de opvolger zou worden. Van RS naar 1.5 tsi, is wel ‘n heel groot verschil, maar ach, wie weet, binnen 2 jaar, promoten ze misschien opnieuw de diesel voor het milieu:deuk:
 

Spinal

Forumguru
Feller en veel duidelijker, origineel lijkt er maar een klein gedeelte van de knippers te worden verlicht. Buiten dat het veel duidelijker is, is het ook nog eens erg mooi :thumbsup:
 

Spector

Forumguru
Auto voor een 50k beurt en olieservice een dagje naar de garage en als leenauto een Seat Ateca 1.5 DSG van 5 dagen oud mee gekregen. Nu is het slecht oordelen na 2 ritjes van een half uur, maar lijkt toch niet helemaal mijn auto. Nu is de gewenning aan een RS motor niet te vergelijken met een 1.5 motor, maar ook qua beenruimte achterin lijkt er minder over te blijven dan in de Octavia. De hogere instap en zicht is dan wel weer een pluspuntje.

ff624f152f36885e0a4640423c2c77e6.jpg
 

s-line

Forumguru
Ja die ruimte hè dat blijft bij de Skoda rijder toch wel een dingetje geloof ik!:jaja::D
Ik ging van een Superb combi naar een Peugeot 308sw en heb niemand van mijn 3 kids horen klagen dat ze minder ruimte hadden. Is dus vooral een PAPA ding... hij moet groot zijn
 

Spector

Forumguru
Ja die ruimte hè dat blijft bij de Skoda rijder toch wel een dingetje geloof ik!:jaja::D
Ik ging van een Superb combi naar een Peugeot 308sw en heb niemand van mijn 3 kids horen klagen dat ze minder ruimte hadden. Is dus vooral een PAPA ding... hij moet groot zijn
Papa is ook 2 meter, dus mag het ook groot zijn :D
 
Bovenaan Onderaan