van RS naar FR

s-line

Forumguru
Snap ik,maar het is alleen jammer dat de verzekering zaken doet met dit soort grote (amateuristische)glasboeren. Maarja ook de verzekering wil voor een dubbeltje op de 1ste rang zitten.
Maar goed we gaan weer on-topic!:thumbsup:
 

Spector

Forumguru
Even hobbyen... alleen het lampje voor de bestuurderskant op maat de rest moest enigszins aangepast worden :banghead::sterretjes:
Is een probeersel en het ziet er op het eerste gezicht nog best aardig uit, vooral in combinatie met de rest van de blauwe led verlichting in de deuren. (de schoonmaakster komt komend weekend stofzuigen :D)

voetlicht 1.jpg voetlicht 2.jpg voetlicht 3.jpg
 

Spector

Forumguru
QUOTE onnodig en dus verwijderd
Vallen ze nog te dimmen met de nieuwe lampjes ? ziet er mooi uit btw ;)

Ja, ze zijn te dimmen via het menu in de Columbus, is wel iets om op te letten bij het bestellen. Dit is op z'n felst bij het instappen.

Zo ver gaat de technologie nog niet. Je kan wel van die strips plakken en met een afstandbediening de kleur regelen, maar dat vind ik niet mooi. Dit is een mooie tussenoplossing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Spector

Forumguru
Nee, die van racingline zijn erg mooi maar ook erg duur. Ik wilde proberen of het wat is en of ik mij er niet aan zou irriteren. Tot nu toe bevalt het wel, in Duitsland waar ik bij hoge snelheid mijn stuur bovenin vast heb kan ik zo beter en sneller manueel terugschakelen. Deze zijn van overdrive racing en inderdaad "opklevers".
 

Tuner111

Forumguru
ik ga zelf eens kijken naar de racinglines. ok duur maar wel zeer knappe stukken :

DSC_4282.jpg
 

Spector

Forumguru
Is ook zeker zo, maar € 230 / 290,- vond ik een beetje overdreven voor iets wat ik uit wilde proberen. Dan past € 35,- meer in het straatje. In sommige gevallen zitten ze toch een beetje in de weg, al heb ik wel het idee dat die van Racingline verder naar binnen staan.
 

CDK

Forumguru
In sommige gevallen zitten ze toch een beetje in de weg, al heb ik wel het idee dat die van Racingline verder naar binnen staan.
Daarom heb ik de Chinese plakversie ook al heel snel naar het dashboardkastje verplaatst ;) Als de versie van Racingline inderdaad dichter op het stuur zit is dat denk ik de enige versie die looks en bruikbaarheid op de juiste manier weet te combineren.
 

Tuner111

Forumguru
Het R stuur op de foto van @Tuner111 is volgens mij anders qua afmetingen dan het Skoda stuur en daardoor lastig te vergelijken. Ik wacht wel ff tot Bram ze aangeschaft en geïnstalleerd heeft voordat ik erin ga investeren :D

De mijne zijn trouwens geen chinese maar duitse plakversie :jaja:

van afmeeting zijn ze het zelfde denk ik hoor :) (kan mis zijn :) )
 
Bovenaan Onderaan