Besteld:Skoda Octavia Combi 1.4 TSI ELEG BNS GREENTECH

timvanrens

Nieuw lid
Mijn eerste post op dit forum :baby012:, met de bestelling van mijn OII (rij nu in een Toyota Prius II uit 2009).

[FONT=&amp]Mijn bestelling:
SkodaOctavia Combi 1.4 TSI ELEG BNS GREENTECH 5D 90KW besteld in de kleur BlackMagic (metallic).[/FONT]
[FONT=&amp]Devolgende opties en/of accessoires worden meegeleverd: [/FONT]
  • [FONT=&amp]SoundpakketPlus[/FONT]
  • Metallic lak
  • ISOFIX-bevestiging op passagiersstoel
  • Sunset, extradonker getinte ramen achter
  • Reservewiel
  • Zondermotoraanduiding
  • Extra kentekenplaat
  • Kentekenplaat met opzetletters
  • Connect Pakket
  • Zonder type aanduiding
  • Geen dealer reclame
  • 17 inchLichtmetalen velgen - Zenith
  • Trekhaakvast 13 polig met CS
 

TurboBooster

Forumguru
Welkom op dit gezellige Škoda forum.
Volgens mij heb je een goede keuze gemaakt.
Moet je er lang op wachten? (levertijd).
 

timvanrens

Nieuw lid
Verwachte leverdatum is 22 Maart. Wat zijn de ervaringen? Wordt dit eerder nog later of kan het ook eerder zijn?
 

Ron_2

Senior Member
Wat betreft de kentekenplaten, ik heb de dealer verzocht ze op onze auto gelijk vast te monteren, liefst met popnagels, anders met boutjes door de platen heen.
Ze zijn anders naar mijn zin veel te makkelijk uit de kunststof houder te klikken.
 

timvanrens

Nieuw lid
Ik heb nog niet gehoord dat dat niet zou kunnen. Niet van de dealer(s), niet van de leasemaatschappij, alleen hier op het forum gelezen inderdaad. Dus ik hoop dat het goed komt.... :-)
 

mister9

Actief lid
Bij mij werd ik direct door de dealer erop gewezen dat het niet mogelijk was. Hopelijk lukt het bij jou wel, ziet er wel wat mooier uit.
 

timvanrens

Nieuw lid
Verwachte leverdatum update: Dealer geeft nu aan dat productie week 6 plaats gaat vinden en levering waarschijnlijk dan week 8 of 9. Dat is in elk geval weer 3 weken eerder dan op 22 maart, wat de eerste inschatting was.
 

timvanrens

Nieuw lid
YES, volgende week donderdag kan ik hem al ophalen. Week 7 dus. Dat is een stuk sneller dan de oorspronkelijke planning!!!! Ik ben benieuwd...
 
Bovenaan Onderaan