besteld: Roomster

monwenie

Nieuw lid
Wij bereiden ons skoda -gamma uit met een ROOMSTER:
Wij hebben gekozen voor de "nieuwe" kleur ROSSO BRUNELLO, iemand hier ervaring mee?

1.4 TDI met als belangrijkste opties:

mistlichten
boordcomputer + maxidot
buitenspiegels electro + verwarmd
cruise control
dakrails
opbergpack
armsteun
verduisterde achteruiten
panoramisch dak
automatische airco
trekhaak
lichtmentalen velgen
parking distance control
parrot handsfree

Nu nog 8 weken wachten en we hebben hem in ons bezit !
De prijs was 13500 eur (1500 euro recyclagepremie gekregen voor onze oude (totaal versleten) opel astra.

Groetjes
Monwenie
 

nemo

Senior Member
Is dat deze kleur?
2749450352_be29aa6961.jpg
 

Fabia

† In Memoriam
Weer een RR rijder erbij. Enne laat je niet door ene LenK op je kop zitten hoor :D
 

monwenie

Nieuw lid
Ik heb nog nooit in het echt een roomster gezien in rosso brunello, wel een superb. Een mooie kleur al vrees ik dat die niet zo populair zal zijn op de superb, maar voor een roomster zie ik het wel zitten.

Jan
 

cvegreen

Forumguru
Proficiat met je aankoop .
Dat zit deftig snor met de optie's zo te lezen . :xyxthumbs:
Welke velgen komen eronder te zitten ? Ik meen dit niet te hebben gelezen welk type velg het is . Het is in ieder geval mooier met velgen dan met wieldoppen .
Dan die kleur man . Wat een pracht plaatje . Ik heb het nog nooit in het echt gezien , maar de foto's hier gepost doen mijn hart in ieder geval sneller slaan.
 
Mooi ding zeg ! Een plaatje, veel plezier ermee ! Woon je in Belgie of zo ? Ik bedoel: een diesel met al die opties voor 13.500 euro ? Dat is wel heel erg weinig.
 

monwenie

Nieuw lid
prijsverschil Nederland vs. België

Kan mij iemand verduidelijken waarom er zo'n groot prijsverschil is tussen NL en BE ? En waarom kopen de NL dan niet gewoon in BE hun roomster ?

Jan
 
Bovenaan Onderaan