Besteld: Octavia Scout

Jeanke

Nieuw lid
foto's Scout deel 2

Ziezo. Veel kijkplezier
 

Bijlagen

  • 6.jpg
    6.jpg
    100,6 KB · Weergaven: 63
  • 7.jpg
    7.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 58
  • 8.jpg
    8.jpg
    14,9 KB · Weergaven: 51

Fabia

† In Memoriam
Erg gaaf dat witte, een hele mooie combinatie. Daar zal je veel aandacht mee trekken.
 

TL@

Forumguru
Moedige keuze, zo'n witte scout. Wel heel mooi, zou ik niet verwacht hebben eigenlijk.
 

___JC___

Forumguru
Netjes inderdaad dat wit!
Nadeel is wel dat je m heel schoon moet houden want een witte auto die vies wordt maakt al heel snel een pauperindruk..
 

vdijk

Lid
ik sluit me aan bij de hierboven staande opmerkingen: erg mooie en aparte verschijningen, ook mooie velgen.
Hoe heten deze velgen ??
 

Jeanke

Nieuw lid
Leuk om te horen dat jullie hem even mooi vinden!

De velgen zijn de standaard velgen voor een Scout (zijn in principe niet te krijgen op een "gewone" Octavia)

De spoiler is die van de RS-line van de Octavia. Hij is er in de garage op geplaatst.
 

cvegreen

Forumguru
Waw , daar zijn geen woorden voor . Ik was er een beetje bang voor , maar ik moet eerlijk toegeven dat nu ik de foto's bekijk dat ik het toch wel een heel stoere wagen vind.
 

vdijk

Lid
zag vandaag een witte Mitsubishi Outlander en dat zag er ook wel stoer uit.
Ik moet zeggen dat witte heeft wel wat, maar persoonlijk weet ik nog niet of ik er aan toe ben.
 

cvegreen

Forumguru
zag vandaag een witte Mitsubishi Outlander en dat zag er ook wel stoer uit.
Ik moet zeggen dat witte heeft wel wat, maar persoonlijk weet ik nog niet of ik er aan toe ben.

Ik moet elke dag langs een Hyundai garage rijden en daar stond onlangs een witte Santa fe en ik vond dit ook wel stoer staan , al zou ik dat toch niet kopen in het wit .
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb een tijdje zitten twijfelen of ik mijn FII in het wit zou bestellen maar ben toch blij dat ik het niet gedaan heb. Vind het rood toch mooier en was ook een beetje bang dat je bij inruil een paar jaar later minder terug krijgt omdat het echt een mode kleur van deze tijd is.
 
Bovenaan Onderaan