Besteld: O2 RS TDI Combi

Skoda_RS

Nieuw lid
1 juni zal hij afgeleverd worden, mijn eerste Skoda!! Om het gelijk maar goed te doen maar gegaan voor een RS, wel een diesel omdat ik veel kilometers maak. Zal wel even anders worden dan mijn huidige Alfa Romeo GT, maar ik verwacht dat het zeker niet minder zal zijn. Mijn proefrit met de zwarte OS RS TDI van Pon was een eye-opener en daarna direct één besteld. Specs: O2 RS TDI Combi, Race Blue, Bluetooth carkit, Zenith 18", Alarm, Audience, Sound System, Trekhaak etc, etc. Hij staat al bij de dealer, maar moet van de leasemaarschappij wachten tot 1 juni

:407:

Zodra hij geleverd is, zal ik foto's plaatsen.
 

Tallguy

Forumguru
Wachten tot 1 juni? Hoe dat zo? Ik ken het "wachten" op een leasebak alleen van de jaarwisseling, maar halverwege het jaar???
 

Skoda_RS

Nieuw lid
Wachten tot 1 juni? Hoe dat zo? Ik ken het "wachten" op een leasebak alleen van de jaarwisseling, maar halverwege het jaar???
Klopt, normaal alleen bij de jaarwisseling. Alleen mijn huidige contract loopt op 2 juni af en het nieuwe start op 1 juni. Echter ik wissel ook van leasemaatschappij en dan zijn ze minder coulant.
 

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met dit leuke speelgoed. Wat kan dan wachten tot 1 juni heeeeel lang zijn.
 

Skoda_RS

Nieuw lid
Eindelijk is hij geleverd. Gisteren om 10:00 uur de sleutels gekregen van mijn bolide. Wat een wagen !!!

Na het zien van de auto geeft echt iedereen je gelijk dat je Skoda rijdt. Veel auto voor relatief weinig geld.
 
Ha, da's ook toevallig. Ook ik heb gisteren om 10:00 uur mijn sleuteltjes gekregen. Skoda RS combi TFSI. Wat vlamt die auto zeg. Geweldig!
 
Ik kan hem ook niet betalen hoor. Mijn baas is echter zo vriendelijk geweest om hem te leasen voor mij. :-)
Ben benieuwd hoe hij op de benzine-rekening reageert ;)
 

ad5000

Actief lid
Ik kan hem ook niet betalen hoor. Mijn baas is echter zo vriendelijk geweest om hem te leasen voor mij. :-)
Ben benieuwd hoe hij op de benzine-rekening reageert ;)

Join de club... (dat van het niet kunnen betalen dan he...).
Helaas mag ik geen benzine van mijn baas en hebben ze nog steeds geen DGS op de RS-en.

Hopelijk gaat dat nog eens veranderen en zal ik vooraan staan om er eentje te bestellen (na afloop huidige contract dan).

Overigens van harte gefeliciteerd met deze prachtige auto.
 
Bovenaan Onderaan