Besteld: O2 Elegance Attr. Business

Ff voorstellen.

Rolf, 32 jaar, Den Haag, werkzaam als ICT Consultant in de Financieele sector.

Vandaag te horen gekregen dat de leasebak besteld is :worshippy:

De volgende is het geworden:

O2 Elegance Attr. Business 1.6 fsi gas
Storm Blue
Donkere bekleding
Bluetooth carkit
Trekhaak

(en een fietsendrager :tongue:)

leverdatum vanuit de leasemaatschappij: 3 oktober. Alvast een belletje gepleegd met de garage, en de garagehouder zij dat hij verwachtte dat de auto er waarschijnlijk eerder zou wezen.

kan bijna niet wachten!:cheer::cheer::cheer:

Grtz,

Rolf

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met de aankoop. Daar zal je geen spijt van krijgen. Zit zelf te wachten op mijn nieuwe FII.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum en je hebt met je budget een heel mooie O2 kunnen samen stellen. Altijd leuk natuurlijk als je een heel mooie wagen kan kiezen . Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven.

Michel

Forumguru
Is dat tegenwoordig dan mogelijk, een 1.6 FSI op LPG? Is dat met garantie van de fabrikant/importeur? Welkom op dit forum!

Klok tikt door, kan niet wachten

Jaja,

Het is bijna zo ver. Nog heel ff wachten (weekje of 2..) en mijn O2 wordt geleverd. Ik rij ongeveer elke dag een rondje langs de garage om te kijken of hij al afgeleverd is bij de garage.

Met de dealer gesproken en hij kon mij meedelen dat hij zowiezo geproduceerd was. De oorspronkelijke afleverdatum van 3 oktober zou zowiezo waarschijnlijk wel vervroegd worden.

Intussen ook al een beetje aan het rondvragen geweest voor de DVD voor Columbus, en deze heb ik ook al gevonden via een kennis die ook een O2 heeft met Columbus :)

Dat vond ik wel het enigste nadeel dat de DVD er niet bijzat, maar voor de rest ben ik erg tevreden so far (en ik heb hem nog geeneens ;))

Maar goed, zodra ik de auto binnen heb zal ik aankomen met fotos ;))

Grtz,

Rolf

Bakkertje

Forumguru
Sterkte nog met het wachten. Ik heb het adres van mijn dealer ook al opgezocht om eens langs te rijden (voor de mijne is 14 augustus de productieorder naar Tsjechie gegaan). Ik hoop ook voor je dat de gasinstallatie snel geplaatst wordt, anders staat ie bij de dealer en kun je hem nog niet ophalen...

Sterkte nog met de laatste wacht-loodjes..

O, ik moet nog even vragen bij de dealer of ze de navi software erop willen zetten, mocht dat niet lukken, dan wil ik je bij deze alvast vragen of ik de dvd ook een keertje mag gebruiken ;)

Falcon

Donateur
Gaat het hier trouwens om een combi?

Die gasfx installatie die kunnen ze binnen no-time inbouwen. Probleem is alleen dat er misschien een wachtlijst is bij de gasfx dealer.

Ik rij zelf ook een o2 Elegance op gas. Rijd prima. Wel 1 opmerking.. mocht je de auto wat "onrustig" vindt rijden, dan is dit een bekent probleem bij een combi. (HB weet ik het niet) Oplossing hiervoor is een hulpverenset. Dit ivm de zwaarte van de gastank achter in. Kosten zijn 415 euro incl. montage.

Veel plezier!..

zie dit draadje: http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=5288&page=25
Bekijk de laatste twee pagina's eens

dus gewoon even met de dealer een afspraakje maken
MOet je wel een dealer hebben die dat wilt doen. Heb het meerdere malen gevraagd of ze de dvd niet op de hdd konden installeren, nadat ik zelf had uitgezocht dat die DVD er nog bijbesteld moest worden. (Tijdens het bestellen van de auto is het er niet bijgezegd).

Nu blijken ze die DVD niet bij de dealer te hebben liggen. Enfin, om een lang verhaal kort te maken, ik haal die auto op bij de dealer, en dan doe ik hem ergens anders in onderhoud. (Gelukkig 2 skodadealers in DH ;))

MarcoO2

Forumguru
Nog een week of twee wachten dus... ben benieuwd naar je ervaringen! Kan 'm zelf aanstaande maandag al ophalen! Ben ook voor de Elegance Atrtractive Business gegaan, maar dan met de 1.8 TSI. Ben benieuwd! Veel rijplezier in ieder geval!

Gisteren nog maar eens gebeld met de dealer, blijkt dat de auto bij de gasinstallateur staat om de gasinstallatie in te bouwen. Ze gaan heb proberen naar "voren" te halen zodat de auto eerder bij de dealer staat.

Daar moeten ze nog een trekhaak eronder zetten, en dan zou hij klaar moeten wezen.

Kan bijna niet wachten totdat hij klaar is en ik erin kan gaan rijden. Rij nu een Toyota Avensis, maar die Skoda is wel erg mooi (stukje kleiner, maar wel de keuze van mij persoonlijk :D.

Het lezen hier op het forum verzacht de pijn van het wachten in ieder geval een klein beetje!

Grtz,

Rolf

Gisteren nog maar eens gebeld met de dealer, blijkt dat de auto bij de gasinstallateur staat om de gasinstallatie in te bouwen. Ze gaan heb proberen naar "voren" te halen zodat de auto eerder bij de dealer staat.

Daar moeten ze nog een trekhaak eronder zetten, en dan zou hij klaar moeten wezen.

Kan bijna niet wachten totdat hij klaar is en ik erin kan gaan rijden. Rij nu een Toyota Avensis, maar die Skoda is wel erg mooi (stukje kleiner, maar wel de keuze van mij persoonlijk :D.

Grtz,

Rolf

Ha Rolf,

Wij kunnen elkaar de hand schudden. Ook ik rijd nu nog in een Avensis (wat een onwijs fijne auto is overigens). Ook ik heb vanwege budgettaire redenen gekozen voor gas (ik rijd nu diesel). De 1.6 mpi net als jij. Ook de Elegance AB uitvoering. Maar ik heb ook nog de tiptronic erbij besteld. Ik ben dat dagelijkse gekoppel in de file meer dan zat. Mijn auto is vandaag besteld dus jij bent al stukken verder dan ik. Heb jij ook meteen de hulpverenset erbij besteld? Zo niet... dan zou ik dat zeker overwegen met een trekhaak en een LPG installatie!

Van het weekend ben ik gebeld door de dealer dat de auto gearriveerd is. Aanstaande vrijdag mag ik hem eindelijk gaan ophalen. Ik ben al aan het aftellen!

Bakkertje

Forumguru
Succes nog met de laatste daagjes wachten en alvast heel veel plezier met je O2!

De mijne staat sinds vorige week dinsdag bij de dealer en het zou 2,5 week duren voordat ik de sleutel vast mag houden... (geen gas inbouw overigens, ik heb voor de tdi gekozen)

jaspernl

Actief lid
Succes nog met de laatste daagjes wachten en alvast heel veel plezier met je O2!

De mijne staat sinds vorige week dinsdag bij de dealer en het zou 2,5 week duren voordat ik de sleutel vast mag houden... (geen gas inbouw overigens, ik heb voor de tdi gekozen)

2,5 week??? Wat moet er nog allemaal gebeuren dan, behalve kenteken aanvragen???

Bakkertje

Forumguru
2,5 week??? Wat moet er nog allemaal gebeuren dan, behalve kenteken aanvragen???

Als ik dat nou eens zou weten.. Ik heb alleen gevraagd om de kaarten te installeren en auto-lock aan te zetten (met vag-com). Schijnbaar hebben ze het enorm druk met het uitleveren van nieuwe auto's in Utrecht en moet ik op m'n beurt wachten....

Bovenaan Onderaan