Besteld O2 combi ambition businessline Greentech

MennoV

Lid
Hallo een ieder! Ben nieuw hier op het forum en een newbie (toekomstig) skoda rijder. :aangenaam:

Besteld:

Skoda octavia combi 1.6 tdi greentech ambition businessline.
opties:

Elektrische ramen achter
Sunset
Multifunctioneel stuurwiel
Audio pack plus
Metalic anthracite grey
Parrot

De auto wordt begin februari verwacht
wordt vervolgd!

Wasmachineman

Forumguru
Hamers is een van de beste zie ik hier bij ervaring verkooppunten!
Hoe komt het dat er nu een Skoda komt ipv weer een Golf als deze probleemwas was? Meer ruimte nodig? Iets goedkoper zeker? Plus is er niet in 20%?!!

MennoV

Lid
Hamers is een van de beste zie ik hier bij ervaring verkooppunten!
Hoe komt het dat er nu een Skoda komt ipv weer een Golf als deze probleemwas was? Meer ruimte nodig? Iets goedkoper zeker? Plus is er niet in 20%?!!

Golf werd iets te klein. Hiernaast bestond de keuze uit: passat variant, A4 avant of octavia combi. Dan zeg ik Prijverschil heeft zeker de doorslag gegeven.

De plus is er wel wel in 20%, maar voor een vergelijkbare plus (optie technisch gezien) betaal je zoo een paar duizend euro meer. In mijn ogen zonde geld voor een kilometervreter.

Wasmachineman

Forumguru
Zelfde gevoel wat ik ook heb. Daarnaast heeft de Skoda Octavia een leuke uitstraling. En dat is naar mijn klanten toe een goede boodschap!
En voor mij prive een giga kofferbak....daar wil ik geen afscheid meer van nemen.

@ MennoV: leuk vooruitzicht!! Ik heb het voorrecht om over een paar maanden ook weer n nieuwe auto te mogen uitzoeken..
Vraagje jij hebt antrhacite grey als kleur.. wat voor bekleding heb je gekozen??
Ik twijfel zelf nl. heel erg tussen Black Magic en Antrachite Grey.. heb nu stoffen ivory (bekleding) maar wil graag leer en twijfel tussen lichte (zoals nu) of cognac achtige kleur.. dan vind ik zwart persoonlijk er beter bij passen..

MennoV

Lid
Passat inderdaad erg mooi, maar voor een in optie vergelijkbare passat ben je zo € 7000 euro meer kwijt :), maar idd wel een mooie wagen

MennoV

Lid
Net bericht gehad van de dealert:

De auto is afgelopen vrijdag aangekomen en zal donderdag a.s. worden afgeleverd/opgehaald.
Alles volgens planning.

tha a

Senior Member
hey menno, hoe lang heb jij nu op je auto moeten wachten? Mijn (elegance businessline) octaaf duurt nog wel even.. Volgens dealer omdat 1.6tdi en parkeersensoren moeilijk leverbaar zijn.. (zo te zien aan de jouwe is de 1.6tdi dus gewoon normaal te leveren..)

MennoV

Lid
Hey Tha a, Ik heb de wagen 18 november 2010 besteld, dus een kleine 3 maand van bestellen tot afleveren. Lang zat in mijn ogen, maar vrij snel als je naar vele andere levertijden kijkt hier op het forum.

MennoV

Lid
Het is even geleden, maar de octavia combi 1.6 tdi greentech ambition businessline word volgende week omgeruild voor een octavia combi greenline businessline (silver).
Ik heb bijna 250.000 km plezierig gereden in de huidige (wel custom stoel erin) en ik hoop in de aankomende ook weer wat km's plezierig te kunnen rijden.....

Bovenaan Onderaan