Besteld: O2 combi 1.9TDI allure Brilliant silver

Rolle

Senior Member
Weet er nog iemand de juiste methode om de letters Octavia van de wagen te halen (link naar de post die ik nu even niet vind zou geweldig zijn:winkie:) , heb dit gevraagd in de garage maar daar was men er niet happig op om dit te doen wegens kans op lakbeschadiging.... Denk dat ie nog mooier zou zijn zonder die letters op het kofferdeksel.
 

Rolle

Senior Member
Hey Fabia,

Bedankt, ik kon me herinneren dat ik dit eens ergens tegengekomen was maar vond het niet direct terug. Gaan we morgenavond ff aan de slag met de haardroger. Ik hou jullie op de hoogte
 

Rolle

Senior Member
Gisteren dan toch wat tijd gevonden om nog wat fototjes te nemen.
 

Bijlagen

  • Skoda4.JPG
    Skoda4.JPG
    77,2 KB · Weergaven: 28
  • Skoda6.JPG
    Skoda6.JPG
    61,1 KB · Weergaven: 26
  • Skoda7.JPG
    Skoda7.JPG
    58,4 KB · Weergaven: 28
  • Skoda8.JPG
    Skoda8.JPG
    58,1 KB · Weergaven: 39
  • Skoda9.JPG
    Skoda9.JPG
    66 KB · Weergaven: 38

Rolle

Senior Member
En om de achterkant te cleanen. Ziet er inderdaad veel beter uit. :xyxthumbs:

Volgende week gaan de drempelbeschermers erin.
 

Bijlagen

  • Skoda5.JPG
    Skoda5.JPG
    60,9 KB · Weergaven: 28
De auto ziet er heel erg mooi uit!!!!!!! Hele mooie velgen ook. Van harte gefeliciteerd en nog vele mooie kilometers...

Dat is DE Columbus?
 

Rolle

Senior Member
De auto ziet er heel erg mooi uit!!!!!!! Hele mooie velgen ook. Van harte gefeliciteerd en nog vele mooie kilometers...

Dat is DE Columbus?

Nee dit is gewoon de stream. Had voor de aankoop van de wagen reeds een draagbare. En persoonlijk vind ik dat net iets handiger.

Thanks voor het complimentje
 

Rolle

Senior Member
Ziet er strak uit. Misschien nog een idee om je dakrails zilver te laten spuiten?

Nee, ik denk dat dat te veel zal vloeken met de zwarte stootranden rondom. Is wel mooi op een donkere wagen maar niet op een lichte. (Alle dat is mijn idee daarover)

Was trouwens een mogelijke optie om zilveren dakrails te kiezen. -> Blijkbaar toch geen optie voor de allure versie, zal dit dan waarschijnlijk in de configuratior bij een andere uitvoering gezien hebben.
 

cvegreen

Forumguru
Zo , dat is een super mooie wagen hoor . Ik heb hier een paar dagen niet on line gekunnen , heb blijkbaar het één en het ander bij te lezen , allemaal super mooi nieuws tot nu toe . Allemaal heel mooie keuzes gemaakt.
 

Rolle

Senior Member
Ondertussen terug thuis van een weekje Duitsland (Cochem aan de Moezel) met vrienden. We hadden daar een huisje gehuurd in het Roompotpark.

Ik moet zeggen ik ben super tevreden met m'n nieuwe O2. Volgeladen geen moeite om bergop te rijden. Haalt zonder problemen zn topsnelheid, al gaat het de laatste km's iets trager als de eerste ;) je hebt absoluut niet het gevoel zo snel te rijden (dank u sportonderstel ??)

Een van de vrienden rijdt sinds 2 jaar een BMW 5 serie (lease wagen) en die was toch wel verbaasd over de uitvoering en "gadgets" van de O2 en z'n prestaties.

Kortom prachtige wagen, oei ik val hier precies in herhaling :grin:
 

cvegreen

Forumguru
Zo te lezen heb je tot nog toe echt geen klagen over je O2 , niet dat ik het gedacht had hoor , want ik denk dat bijna iedereen wel dik tevreden is over zijn budget VW of audi.
 
Bovenaan Onderaan