Besteld: O2 combi 1.2 TSI AMb. BL

Hieronder de volledige opties gekopieerd uit bestelbevestiging leasemij (vandaar dat prijzen erbij staan...):

Skoda Oct.Combi 1.2 TSI Ambition Bus
cappuccino beige
variety onyx

optie(s) incl. BTW en BPM
530,00 Metallic lak - EUR
209,99 Stoelverwarming op voorstoelen - EUR
200,01 Elektrische raambediening achter - EUR
179,99 Sunset, extra donker getinte ramen achter - EUR
99,00 Bluetooth handsfree carkit met microfoon - EUR
90,00 Audio pack Plus (4 extra luidsprekers in achterportieren) - EUR
60,00 Reservewiel (thuiskomer of volwaardig) - EUR
0,00 Mobile device interface, aansluiting voor externe media-opslag - EUR
0,00 Multifunctioneel 4-spaaks stuurwiel met radiobediening - EUR

accessoire(s)
610,01 trekhaak vast 13-pol. (mult) - EUR
245,00 hulpveren - EUR
71,40 verb.trom, lifeham. en br.bl. - EUR

Lijkt veel op de onze, ga je vast veel plezier van hebben, ik heb overigens niets extra betaald voor verbandtrommel, lifehammer e.d.

van harte met je bestelling. Heeft ook veel van de mijne die in bestelling is weg. De € 71,40 voor verb.trom, lifeham. en br.bl staat bij mij op 0,00 euro.

Wat is verwachte leverweek?

YES, gisteren gebeld dat volgende week vrijdag de O2 combi tussen 11.00 en 13.00 thuis wordt bezorgd door de leasemij (vrijdag is mijn vrije dag, vandaar thuis bezorgd). Kijk er erg naar uit, even m'n 16 gig kaartje vol muziek zetten :-)

Darkside

Forumguru
Ben nu toch ook wel benieuwd wat een br.bl is. Kan het zo snel niet vinden op het grote weide web.

Sparkie

Forumguru
Pfffff. Brandblusser......je moet er maar opkomen.

Voor zover ik weet is de lifehammer standaard bij Leaseplan.
Ik heb nog nooit een verbandtrommel en/of brandblusser erbij gekregen/gekocht.
Ik ben hem echter ook niet tegengekomen in de optielijst.

Canon-Eye

Forumguru
Voor zover ik weet is de lifehammer standaard bij Leaseplan.
Niet geleased, maar er zaten bij aflevering wel twéé lifehammers gemonteerd m'n FIIGL. "Standaard van de importeur", volgens de dealer.

Nootje: ze zitten aan de binnenkant van de dorpels gemonteerd. Of ik er dan überhaupt nog bij kan als ik ondersteboven in de gordel hang, heb ik gelukkig nog niet hoeven testen. Maar daarover ben ik eerlijk gezegd niet ál te optimistisch...
Ik zou trouwens ook niet zo snel een beter bereikbare plek weten waar ze toch niet in de weg zitten. Hier zouden de interieurontwerpers misschien eens rekening mee moeten gaan houden?

MarcoO2

Forumguru
@ Canon-Eye: je hebt gelijk, die kans is niet heel groot. Het enige alternatief wat ik weleens gezien heb is hoog tegen de middenconcole. Maar ik ben bang dat ik er dan continu met mijn knie tegen zou zitten en da's ook niks. Los achterin het "zakje" aan de achterkant van je stoel zou ook nog kunnen, zolang je in je stoel hangt kun je daar altijd bij.

Canon-Eye

Forumguru
zolang je in je stoel hangt kun je daar altijd bij
Nou... Op mijn leeftijd word je toch wat minder soepel (ook wil je dat niet altijd toegeven:winkie:) en bovendien heb ik een middenarmsteun die dit ook niet makkelijker maakt.

Ik zou me bv. kunnen voorstellen dat er een vakje tegen de hemel naast de interieurverlichtingsconsole zou komen (zoiets als een brillenvakje). Een vorm van afscherming is dan wel nodig om te voorkomen dat je een gat in je kop oploopt, mocht je er tegenaan knallen... (en misschien ook voor 't aanzicht, want echt mooi is-ie ook niet).
Voordeel van montage centraal bovenin is dat ze er dan geen twee meer bij hoeven te doen, zoals nu.

MarcoO2

Forumguru
hahaha ja, ouderdom... maar je moet 'm ook pakken uit het zakje van de stoel naast je, niet achter jezelf. Dat scheelt al een stuk. Jouw oplossing lijkt me op zich logisch, ware het niet, dat op die positie vaak geen ruimte is. Maar goed, ruimte kun je maken natuurlijk.

Wat een afkorting al niet kan oproepen :-)

br.bl. is inderdaad de brandblusser. Is bij ons standaard geleverd, leasmij is Arval. Overmorgen is het zover!

Bovenaan Onderaan