Besteld, maar lange levertijd!

LPL

Nieuw lid
Eindelijk is mijn Skoda Octavia Ambition Businessline besteld.
Het heeft even geduurd, maar de leasemaatschappij heeft de definitieve bestelling dan toch bij de dealer neergelegd.

Het was alleen ff schrikken toen ik de levertijd te horen kreeg........begin september :(
Er schijnt een probleem te zijn met de levering van de navigatiesystemen vanuit Japan!
Hebben meerdere mensen hier last van?

Groeten Ralf

Mick

Actief lid
Tja, Ralf, wat is lang. Ik wacht al bijna 7 mnd op mijn Octavia, en als het goed is wordt hij deze week gemaakt. Bij mij gaf men de reden DSG.tdi op als vertragingsoorzaak. Succes met het wachten in ieder geval.

djmshell

Senior Member
Onze auto besteld op 1 April( geen grapje;)) verwachte aflevering half augustus. Het betreft hier een greenline zonder navi kreeg. Ik van mijn dealer bij voorbaat al te horen dat levertijd minimaal 16 weken was. De productie lijn kan de vraag niet aan aldus dealer

railsupporter

Nieuw lid
Mijn nieuwe Octavia 1.6 TDI Businessline Ambition is 2 weken geleden besteld, verwachte leverdatum ........................09-09-2011!!!!!!!!!
Wordt dus met de "oude" op vakantie helaas.
Iedereen die net als ik zo lang moet wachten sterkte hahahaha.

LPL

Nieuw lid
Zojuist contact gehad met de dealer.
Ze zijn bij Skoda met een inhaalslag bezig.
Volgende week wordt mijn Octavia al geproduceerd, dus heel lang zal het niet meer duren :-)

LPL

Nieuw lid
Het valt allemaal uiteindelijk enorm mee.
Vandaag contact gehad met de dealer. Auto is afgeleverd en ik kan hem volgende vrijdag 17 juni afhalen :-)
Totaal 8 weken levertijd. Super netjes volgens mij. Wel wat anders dan de eerst aangekondigde leverdatum van begin september.
Nu nog even een weekje wachten.

Bovenaan Onderaan