Besteld Fabia Combi GL

D_J

Lid
Gister dan eindelijk besteld: een nieuwe Fabia Greenline
Kleur: Satin Grey matallic
Met: Gordijn airbags, maxidot, dakrailing, Multi-functioneel stuurwiel, kleinleerpakket, climatronic, sunset, armsteun, trekhaak. Verder op de standaard velgen de winterbanden en op de velg "Elba" de zomerbanden.

Nu het lange wachten en hier meelezen

Oja, zo moet ie eruit komen te zien
skoda_fabia_combi_greenline.jpg

Gefeliciteerd, goede keus.
Het is wel het wachten waard. Het plaatje straks klopt bijna helemaal. Dakrailing is nu zwart en het verbruik zal waarschijnlijk hoger zijn dan de spec.

Vandaag naar Duitsland geweest. Lekker los, 160 haalt ie met gemak 3000 RPM op z'n 5 en het blijft lekker plakken op de weg. Verbruik is ook meegevallen (niet meer dan als je naar 120 optrekt).
Gemiddeld 5,2 L/100km, steeds z.s.m. op de maximum toegestane snelheid gereden (80 - 90 - 100 - 120) en kleine stukken stadsverkeer (30 - 50 -70), bij elkaar 285 km gereden en 15 liter om de tank weer vol te krijgen. Wel in het beginne rustig optrekken (dus na 10km staat gemiddelde verbruik op 5,3 L/100km).

Een 3,5L/100km puzzel lijkt me beter ... dat is nog niemand gelukt voor zover ik weet. Tot zover kom ik niet lager dan 4,1 (zonder overige verkeer te hinderen).

D_J

Lid
YES!!!! Gister de Fabia bij de Importeur opgehaald!!!
(fabia via goed bekende toyota-dealer gekocht, waar bekende werkt. Vandaar dat ik mee mocht!!)

IMAG0083.jpg

Auto moet nu afgeleverd worden. Daar kan ik zelf een rol in hebben gelukkig. Ik ga de faab netjes maken.
Deze velgen worden voorzien van winterbanden, er komen andere (mooiere en slag grotere) velgen met zomerrubber op.

D-J=happy camper :D :D

D_J

Lid
Oja, 18 februari besteld, 15 april binnen, komende week aflevering.
Das niet gek niet!!

Jouw velg.
Had ik ook gewild, maar dat kon niet.
Achteraf toch wel blij met de standaard velgen, gemakkelijker schoon te maken.

Leuk!! ik heb mijn GL ook op de 20e geleverd gekregen en mijn kenteken is bijna hetzelfde als het kenteken van jouw.
Veel plezier ermee.

Bovenaan Onderaan