Besteld : 24 December 2011

SergeH

Lid
Zoals ik had vermeld ging het vandaag gebeuren ;). Mijn Skoda Octavia Combi word 5 jaar en hij heeft zichzelf bewezen in betrouwbaarheid en mag van mij op welverdiende rust. Dus ik heb besteld, een :

Skoda Superb Combi Elegance
CRTDI 2.0L 103kw - 140pk DPF.

De standaard uitrusting zal wel bekend zijn bij de skoda liefhebbers de extra's die ik erbij heb genomen zijn :

* Kleur : Magnetic Brown Onyx
* Binnenbekleding : Leder Glamour Onyx
* Pack Elegance Columbus - Dit pack omvat :
- Tapijten
- Buiten- en achteruitkijkspiegels met automatische Dimfunctie
- Verwarmde voor- en achterzetels
- Manueel bediend zonnescherm aan de zijruiten
- Navigatiesysteem Columbus
- Parking Assistance System
- Bluetooth & Multifunctioneel stuur (Radio + Tel)
* Trekhaak : Afneembare trekhaak
* Achterklep : Elektrische opening van de achterklep
* Keyless : Keyless Entry Start & Exit System : KESSY
* Lichtmetalen velgen 17" Trifid
* Panoramisch open dak
* Verduisterde ruiten achteraan
* Verwarmde voorruit
* Verwarmde ruitensproeiers
* Geventileerde voorzetels

Nu wachten tot begin mei ;)

Groetjes en prettige feesten !!!!

s-line

Forumguru
Gefeliciteerd met de aankoop en voor je het weet is het mei,en al mijn skoda,s werden trouwens eerder geleverd dan dat er in 1ste instantie werd geroepen. Dus misschien heb jij ook mazzel.
Gr.michiel en fijne feestdagen

SergeH

Lid
Hey Roeland, idd moeder de vrouw en dochter is mee geweest we hebben het tegen een zwarte gehouden en ze vonden het eens iets anders. Jammer dat je de juist kleur bijna nergens terug vind op het net.

SergeH

Lid
Hoi Noord26, tja wachten kan lang duren hé, of het nu een week een maand of 5 maand is. ;). Hier is de normale leveringstermijn + 4 weken voor het panoramisch dak. (DSG is geen probleem). ;)

Noord26

Forumguru
Dat dak lijkt mij idd ook fantastisch. En ga je pas merken als je in een auto zonder die optie zit. Weet wel dat op voorhand dat je een fantastische auto hebt samengesteld, waar je - voor dit geld - bij andere merken lang niet zoveel auto voor je geld krijgt.

SergeH

Lid
Heb vandaag nog beslist om er nog de dvd voorbereiding bij te doen ;). Dan kan ik achter de dvd schermen aankopen en er gewoon op aansluiten. ;). Heeft iemand ook deze optie en eventueel foto's ervan ? Greetz

WouterO2C

Actief lid
Heb vandaag nog beslist om er nog de dvd voorbereiding bij te doen ;). Dan kan ik achter de dvd schermen aankopen en er gewoon op aansluiten. ;). Heeft iemand ook deze optie en eventueel foto's ervan ? Greetz

Wordt wel een zeer complete wagen zo! Gefeliciteerd alvast!

Bovenaan Onderaan