Besteld 1.8tsi 4x4 elegance!

Yes, vandaag te horen gekregen dat de auto goedgekeurd is en besteld kan worden.
1.8 TSI 4x4 elegance zwart
Opties:
- bluetooth carkit
- schedingsnet
- trekhaak
- Columbus

Ik ben wel erg benieuwd wanneer de auto geleverd wordt. Per 09/04 loopt mijn huidige auto er uit.
 
Deze versie is er alleen in combi. Maar anders had ik deze ook gekozen. 2 kinderen en een hond dan heb je de ruimte wel nodig.
Maar ik ben wel erg blij met deze versie. De scout was nog mooier geweest maar die is wat leaseprijs betreft te duur. Ik rij nu een 307 break diesel 110pk. Dus wat bijtelling betreft ben ik nu maar een paar tientjes in de maand meer kwijt. :yeah:
 

Race Eend

Forumguru
Mooie configuratie!

Hij wordt net even te laat geleverd om van de 4x4 te kunnen genieten in het afgelopen weken zo winterse weer..:xyxthumbs:
 

r_d_k

Actief lid
Mooie O2! Ik begrijp dat bij jou de Scout ook veel duurder uitpakte.

Het begint voor mij duidelijk te worden, waarom de Scout niet goed verkoopt tov de 'normale' Octavia.
 

Hefo

Nieuw lid
Goede keuze, ga je veel plezier van hebben (weet ik uit ervaring)! Voor een proefrit moest ik indertijd naar Leusden (Pon), daar hadden ze een 1.8 tsi 4x4.
 

Lordje

Actief lid
Heb bericht gekregen dat die van mij binnen 3 weken aankomt, het kan nog tegenvallen en dan is het een week extra. Is dus aftellen :489:
 
Bovenaan Onderaan