Bestel en levertijden Karoq

Topic in 'Karoq' gestart door cali05, 21-01-2018.

1. Holger24

Holger24 Nieuw lid

Ik heb ook te horen gekregen dat mijn auto pas volgend jaar komt, maar wanneer is onbekend. Oorspronkelijk zou de dealer de auto week 35 geleverd krijgen, wat later week 47 werd. Nu blijkt dat de auto nog steeds niet geproduceerd is en omdat de fabriek is stilgelegd, deze ook niet eerder dan januari 2022 geproduceerd zal worden.

2. Hanspeters2000

Hanspeters2000 Nieuw lid

Vandaag grote mail van de lease maatschapij met een leverdatum!
    23 maart 2022!!!!!!
    Besteld halverwege mei 21.

Ik ben er stil van geworden.

Succes met wachten allemaal.

ruisopdelijn vindt dit leuk.
  3. vanturenhout

vanturenhout Senior Member

Ik ben toch erg benieuwd naar je dealer, leasemaatschappij en de uitvoering die je besteld hebt...Mijn god zeg.. zal toch niet waar zijn?

4. Hanspeters2000

Hanspeters2000 Nieuw lid

Buisness edition dsg digi dashbord getint glas achter en spadbord randjes. Thats it. Voordeelnis wel dat ie niet vies wordt door het winter zout.

5. Akka92

Akka92 Nieuw lid

Het lijkt met de dag erger te worden qua levering. Zelf ook in mei besteld en al 3 keer uitgesteld. Van mij stond paar weken terug op eind november maar zal waarschijnlijk nog een hele tijd moeten wachten.

6. red2003

red2003 Nieuw lid

Ben net gevraagd door de dealer om even langs te komen voor een gesprek over de bestelde Karoq. Verwachting is nu dat de Karoq sportline pas eind 1ste kwartaal 2022 wordt geleverd. Met nadruk op verwacht. Bestelling half mei 2021 gedaan.

7. ertromp

ertromp Forumguru

Schaf je de Karoq privé aan? Ik zou geen enkele prijsstijging accepteren door die vertraging. Daar zal het gesprek vast op uit draaien

8. Soussi

Soussi Actief lid

De Karoq is in België zelfs van de online bestelling gehaald een tijdje terug en tot op heden niet te configureren. Waarom weet ik niet.

9. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Niet alleen in BE. Ook in NL kun je hem al een aantal weken niet meer configureren. Alleen nog voorraadmodellen.

Soussi vindt dit leuk.
  10. Soussi

Soussi Actief lid

Weet je de reden? De rest is wel gewoon te bestellen :/

Last edited by a moderator: 24-10-2021
  11. Japanese Power

Nope. Nergens gelezen dat de Karoq eruit gaat. Denk eerder dat ze even niet te bestellen zijn vanwege de enorme tekorten aan onderdelen. Vrij drastisch i.m.o.

12. Aba75

Aba75 Nieuw lid

Goede morgen allemaal! Vandaag dagje vrij dus even vol goede moed maar dealer. Ik was er al vanuit gegaan dat het dit jaar niks meer zou worden. Blij te horen dat productie definitief is ingepland. Yes!!! Wanneer? Nou week 8 2022. Verwacht u de auto niet voor week 10/11. De karoq Sportline Business 1.5tsi dsg comfort, functie, panorama dak en trekhaak af dealer. Steel Grey is besteld op 28 april 2021. Wel gaf dealer aan dat dit zeker een gefacelifte versie wordt. Mooi! Hoe ziet dat eruit? Geen idee meneer… we hebben nog geen plaatjes. Nou, ik hoef in ieder geval niet te vragen de auto op winterbanden af te leveren. Even om de Karoq appel minder zuur te maken… bestel je nu een Octavia geven ze aan bouwen vanaf week 47….. volgend jaar. Karoq mogelijk vanaf volgende week weer te bestellen gaf dealer aan. Sterkte allemaal. Facelift wordt wel spannend. Benieuwd wat ze met interieur doen. Iemand een idee?

13. IceFreak

IceFreak Nieuw lid

Denk dat ik dan nog erg veel geluk heb. Eind april een Karoq Sportsline Business 1.5TSI DSG besteld, en die wordt 4 november afgeleverd.

Gaat om een Karoq met o.a de opties/pakketten:
    - Quartz Grey
    - Functie pakket
    - Trekhaak wegklapbaar
    - Panorama dak
    - Comfort pakket

14. Vishald

Vishald Nieuw lid

Heel bijzonder dit!
    Ik heb ongeveer dezelfde configuratie met iets meer config (eigenlijk alle) en besteld in maart!

Last edited by a moderator: 25-10-2021
  15. rick_l

rick_l Lid

Hier een Skoda Karoq 1.0 TSI Greentech 81 kW 110 pk 6 versn. Handgeschakeld in de kleur Metallic Lava Blue met als extra de optie Sunset.

Besteld begin april dit jaar. Van half juli gingen we naar via augustus, begin september, half oktober, eind november nu naar week 11 2022. Besteld als lease via Ames.

Gelukkig heeft mijn huidige wagen nog geen grote kuren en nog genoeg km op de teller te gaan voor hij er echt uit moet. Maar jammer is het wel.

Overigens gaven ze eind maart al aan dat nieuwe Octavia's al op een jaar levertijd zaten. Chips, capaciteiten en het vol inzetten op de electrische wagens werden als reden aangevoerd.

16. Vishald

Vishald Nieuw lid

Net bericht gehad dat het weer uitgesteld is. We kunnen wachten tot Maart 2022...

In de tussentijd houd ik me ogen open voor een voorraadmodel bij Ames. Mocht er iemand interesse hebben in een Skoda Karoq 1.5 TSI automaat Moon White, werkelijk alle opties zijn aangevinkt de catalogusprijs bevindt zich tegen de 44K aan, kan ik een voorstel doen naar Ames dat een lid van dit forum interesse heeft. Helpt me weer met het annuleren van een bestelde leaseauto :)

17. vanturenhout

vanturenhout Senior Member

Pff, ik heb ook via Ames besteld... leasemij Athlon, maar ik heb niet de gangbare 1.5 besteld maar een 1.0. Ik vermoed dat ik een deze dagen ook wel een berichtje zal krijgen dan.

18. yamsing

yamsing Lid

Ook even naar de dealer geweest. Zou week 47 geleverd worden. Wordt nu week 10 2022.
    Bpm wordt 550 euro meer.
    2 bestelde opties vervallen namelijk side assist en het kanton speakersysteem. Deze opties schelen ongeveer 600 euro.
    Auto wordt 15 weken later geleverd voor dezelfde prijs maar met minder opties.
    O ja ik mag de aankoop annuleren.

19. 064harry

064harry Forumguru Donateur

Dat zijn geen goede berichten allemaal zeg

20. Japanese Power

En waar neig je zelf naar? Als je een ander merk nieuw gaat bestellen heb je hetzelfde probleem. Voorraadauto wellicht of je verlies accepteren.

Deel deze pagina