Bestel en levertijden Karoq

Topic in 'Karoq' gestart door cali05, 21-01-2018.

1. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Kun je de returns even verwijderen voor je post :sterretjes: @EdK ...

2. wombarg

wombarg Nieuw lid

Na een jaartje Karoq rijden valt het mij niet tegen, 1.0 liter motortje doet het best, af en toe ff terugschakelen is wel nodig, op vakantie volgeladen met dakkoffer en 4 man de berg op was geen enkel probleem.

Krijg net de volgende mail, dacht dat het standaard twee jaar zou zijn.....

VERLOPEN

ŠKODA CONNECTED SERVICES

Geachte Meneer .............,

We willen u graag informeren over het verlopen van uw ŠKODA Connect-services.

ŠKODA Connect biedt eenvoudige toegang tot de belangrijkste voertuigfuncties, via HET ŠKODA Connect Portal of de ŠKODA Connect-app.

Tijdens elke situatie online en verbonden met uw voertuig zijn, kan heel praktisch zijn.

Raadpleeg de beschikbare services hieronder die mogelijk niet meer toegankelijk zijn als de ŠKODA Connect-services verlopen zijn. Ga voor meer informatie naar het ŠKODA Connect-portal.

De prijs voor verlenging van diensten is tot 31.03.2020 verlaagd naar 39 € voor Remote Access (oorspronkelijke prijs: 60 €) en naar 49 € voor Infotainment Online-dienst (oorspronkelijke prijs: 70 €). De nieuwe prijzen gelden vanaf september 2018.

3. Japanese Power

Klopt @wombarg 1 jaar je lekker maken en dan kun je dokken. Ik heb het bij dat ene jaar gehouden en mis er niets van...

4. EdK

EdK Forumguru

Zoals velen, en dat zal wel de reden ook zijn dat de prijs is verlaagd !
    Velen nemen het eerste gratis jaar en dan is t mooi...
    Wel voor zelf sprekend, ik heb dat eerste jaar niet eens genomen, en evengoed krijg je dan die mail van Skoda toegestuurd....

Japanese Power vindt dit leuk.
  5. Japanese Power

Je hebt het wel gekregen maar niet geactiveerd ;)

6. EdK

EdK Forumguru

YEP

En vrijdag de Bedrijfscaddy gekregen waar zelfde bij geleverd is.
    Collega die over wagens ging wilde het activeren, maar hem uitgelegd dat het zonde van tijd was omdat ik daar toch geen gebruik van ga maken...
    Dus nu weer gekregen maar gaan niet activeren @Japanese Power :D

Japanese Power vindt dit leuk.
  7. M@cer

M@cer Lid

Maar mis je dan niet een deel van de online verkeersinformatie?

Ik maak nu regelmatig verbinding met mijn iPhone op de WLAN en krijg dan een behoorlijk betere verkeersinformatie dan de standaard verkeersinformatie.

hemi24 vindt dit leuk.
  8. Da Seork

Da Seork Nieuw lid

Het kan niet op. Nog een nieuwkomer.

1) 03-02-2020
    2) Pon Dealer Hoogland
    3) 1.5 TSI Greentech 110 kW 150 pk 7 versn. DSG
    4) Karoq Sportline Business Moon white metallic, Comfort pakket, Parking Assistant
    5) 16-04-2020
    6) z.s.m.

9. czmichiel

czmichiel Nieuw lid

Ook nieuw hier. Bijna exact dezelfde configuratie. Kleur Quartz Grey, Functie & Comfort pakket, Parking Assist en Hill Hold. Deze besteld bij Rijnwoud en exact dezelfde besteldatum! Ik heb een update gevraagd, verwacht maandag een antwoord. Zelf zei de verkoper eind Maart, begin April.

Deel deze pagina