Beschermstrippen

dim

Nieuw lid
knap ga deze ook bestellen, twijfel enkel tussen milotec ( metaal of metaallook ) en orginele skoda )

dim
 

Jpoers

Lid
Mooie strippen, wil ze zelf ook wel graag hebben voor mijn fabia. en dan natuurlijk wel de metalen.

P.S. mag je matten wel eens stofzuigen/uitkloppen
24.gif
 

EdK

Forumguru
Tja door een afleverfoutje van mijn dealer had ik die bumperbescherming gratis !!
Maar die portierdorpel bescherming ziet er ook netjes uit !!
Maar wat vragen ze er bij Skoda voor ??
Nu ff langs het pompstation en voor 50 euriecenten je matten stofzuigen, en t is helemaal af !!
Wat een mieren gen##k he !!??
 

sador

Donateur
EdK

Wat deze dorpelstrippen normaal kosten weet ik niet maar ik heb ze voor 85 euro inclusief montage.

En het zand op de matten, dat krijg je als je naar een nieuw gebouwde woning gaat en er nog geen straatwerk ligt

Maar dat komt allemaal goed
xyxthumbs.gif
 

EdK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: sador</font><hr />

EdK

Wat deze dorpelstrippen normaal kosten weet ik niet maar ik heb ze voor 85 euro inclusief montage.

En het zand op de matten, dat krijg je als je naar een nieuw gebouwde woning gaat en er nog geen straatwerk ligt

Maar dat komt allemaal goed
xyxthumbs.gif


[/ QUOTE ]

Bedankt voor het antwoord en ga wel eens langs bij de dealer om te informeren of het bij hun dezelfde prijs is !!

En mbt tot de zandbak voor de deur, ach je hebt een roomster en je haalt ff de achterstoelen eruit en een zeiltje erin en je kan hem afladen met tegels !!
473.gif
 

sador

Donateur
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdK</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: sador</font><hr />

EdK

Wat deze dorpelstrippen normaal kosten weet ik niet maar ik heb ze voor 85 euro inclusief montage.

En het zand op de matten, dat krijg je als je naar een nieuw gebouwde woning gaat en er nog geen straatwerk ligt

Maar dat komt allemaal goed
xyxthumbs.gif


[/ QUOTE ]

Bedankt voor het antwoord en ga wel eens langs bij de dealer om te informeren of het bij hun dezelfde prijs is !!

En mbt tot de zandbak voor de deur, ach je hebt een roomster en je haalt ff de achterstoelen eruit en een zeiltje erin en je kan hem afladen met tegels !!
473.gif


[/ QUOTE ]

Als het een paar zaterdagen droog blijft, is die zandbak ook weer verleden tijd want bestratingsmaterialen zijn nu gebracht.
 

Boet

Actief lid
Die dorpelstrips komen er bij mij op termijn ook op. Die achterstrip vind ik niet zo mooi. Praktisch is -ie overigens wel.
 

Mark

Banned
Heb ze ook laten plaatsen kort na de aanschaf.
Foto's zijn wel van gsm kwaliteit;
voorzijde,
DSC00041.jpg

achterzijde,
DSC00042.jpg


Was duur, is wel mooi.
Beschermstrip achterbumper komt nog, momenteel leg ik er een doek over bij het in en uitstappen van de honden uit de bench.
 

Mark

Banned
Het plaatsen van die beschermstrippen heeft mij 214€ gekost.
70€ voor de voorste en 70€ voor de achterste, tel daar de werkuren en de btw nog bij en ze kwamen uit op het mooie bedrag van 214€.
De goedkoopste (alleen plastiek zonder logo) waren nog niet bestelbaar, zou iets van een 100€ in totaal gekost hebben.
De beschermstrip op de achterbumper plaats ik zelf wel, dat kan normaal gezien niet zo moeilijk zijn.
 
Mark ik denk dat ze u serieus in uw zakken gezeten hebben ik heb de roomster nu een maandje en heb de strippen direct mee besteld met de wagen met de overeenkomst dat ik ze zelf zou plaatsen .

Nu bij het afhalen moest ik 70€ betalen voor de beschermstrips voor en achter en deze waren geplaats door de dealer gratis was max 15 minuten werk zei de verkoper.

dus effe gaan van uw kl*te maken dat die prij totaal niet klopt .
623.gif
 

Mark

Banned
Ik heb toen de opmerking gemaakt dat dat zeker gouden beschermstrips waren toen ik de rekening kreeg.
Is toen samen met een verantwoordelijke nagekeken in die zij dat alles juist was.
Ben zeer tevreden van die dealer, het gevraagde werk word er prima uitgevoerd, maar hij heeft ook zijn prijs.
Naar een garage/dealer op den buiten gaan doe ik niet meer, is wel goedkoper maar heb zo rare dingen meegemaakt met mijn Mondeo.
 

Vacaro

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mark</font><hr />

Ik heb toen de opmerking gemaakt dat dat zeker gouden beschermstrips waren toen ik de rekening kreeg.
Is toen samen met een verantwoordelijke nagekeken in die zij dat alles juist was.
Ben zeer tevreden van die dealer, het gevraagde werk word er prima uitgevoerd, maar hij heeft ook zijn prijs.
Naar een garage/dealer op den buiten gaan doe ik niet meer, is wel goedkoper maar heb zo rare dingen meegemaakt met mijn Mondeo.

[/ QUOTE ]
Mark lijkt mij dat wij hiervoor ook dezelfde Ford-dealer hadden, ik ging in Kalmthout met mijn Mondeo 13keer in 16 maanden.

Ik had ook prijs gevraagd bij zelfde dealer(Skoda) voor allroadkit en deze komt inderdaad veel duurder uit dan je kijkt op site Milotec, die vriendelijke dames aan de receptie en de koffie betaal je natuurlijk mooi mee.Service is inderdaad wel goed.
 

Mark

Banned
Inderdaat, ik ging ook naar de Ford garage in Kalmthout.
Mijn vriendin was en is nog zeer tevreden over die man, ikke de éérste 3 jaar tot er allerlei dingen boven water kwamen waar ze hun klak naar gesmeten hadden.
Moet wel toegeven dat ze achteraf hun best steeds deden om het in orde te brengen maar ik zat wel met de problemen.
Grootste voorbeeld heb ik gehad met mijn remschijven.
In het groot verlof gaat de wagen binnen voor groot onderhoud, met extra aandacht voor de remmen (schijven) vermits die de leeftijd hadden van 8 jaar en we een caravan trekken.
Bij het afrekenen zeiden ze dat alles was nagezien en het er zeker nog een tijd tegen kon.
Een paar maanden later bij een olie wissel (met het verlof heb ik op 3 weken 4000km bijééngereden) kwam aan het licht de de schijven flinterdun waren, ermee verder rijden was ronduit levensgevaarlijk.
Degelijk hadden ze het bij het onderhoud er toch niet zo goed naar gekeken want dit krijg je op 7500km niet voor elkaar om van goede naar levensgevaarlijk schijven te gaan.
Bij het verwijderen moesten ze het met de groffe hamer doen (letterlijk) zo vast zaten ze, op mijn vraag of dit gezond is kreeg ik het antwoord "ze moeten er toch af", na de nieuwe geplaats waren en een testrit kreeg ik de wagen terug mee.
Bij het éérste verkeerslicht voelde ik al dat er wat mis was, trillingen in het rempedaal en een paar dagen later toen ik terug naar de garage ging was de diagnose een kromme wielnaaf.
Deze besteld voor de rechtse kant (daar hadden ze echt met een moker opgezeten), een paar dagen terug naar de garage en deze werd geplaats maar je raad het al.
Aan het éérste verkeerslicht nog steeds trillingen met het gevolg dat ik opnieuw naar de garage kon om nu ook voor de linkse kant een wielnaaf te bestellen en te plaatsen.
Die maand heb ik daar eigenlijk weekelijks gestaan.
Ze waren tegenover een andere Ford dealer goedkoop, maar het werk werd soms echt tot het noodzaakelijkse beperkt.
Kapotte lampen moest je zelf maar melden (heb zo een jaar zonder nummerplaat verlichting gereden en na een onderhoud was nog steeds een lamp van de koplamp stuk) en dat ook de wagen vanonder flink aan het roesten was moest je maar zelf ontdekken.
Daarom heb ik nu liever een dealer die wel flink aanrekent maar dan weet ik ook dat het gevraagde werk tot in de puntjes gedaan word en als er iets is word het ook gemeld en eventueel opgelost!
Zoals gezegd, in dorpsgarage's zien ze me niet meer.



edit; typfouten verwijderd
blush.gif
 
Bovenaan Onderaan