Beschermfolie voor achterbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge

Lid
Ik kwam dit net tegen op het Up! forum - zou dit ook in onze Go's passen? Als dat zo is dan zou dat misschien een hele mooie en makkelijke oplossing zijn voor de onbeschermde delen in de achterbak.
Volkswagen Original Ladekantenschutzfolie transparent
Der passgenaue Ladekantenschutz aus transparenter Folie beugt Beschädigungen
beim Be- und Entladen vor. Er lässt sich einfach auf die Ladekante des Heckstoßfängers
aufkleben.
Art.-Nr. 1S0 061 197


Volkswagen Original Gepäckraumeinlage
So leicht und fl exibel kann passgenauer Schutz sein: Die rutschhemmende
Einlage ist exakt auf die Konturen des Gepäckraums zugeschnitten und schützt
diesen zuverlässig.
Art.-Nr. 1S0 061 160 Für Fahrzeuge mit Basis-Ladeboden
Art.-Nr. 1S0 061 160 A Für Fahrzeuge mit variablem Ladeboden


Verder kwam ik deze dorpellijsten tegen - leken me wel handig omdat ze beide "niveaus" beschermen. Ik weet dat Skoada erook heeft alleen leken deze me handiger. Wat denken jullie?
1S4071310.jpg

Artikelnummer: 1S4071310
 

hojo

Lid
Hoi.
Voor in de achterbak heb ik maar ordinaire doorzichtige en wat dikkere folie gekocht. Het is toch niet iets wat je in eerste instantie ziet maar bij het in en uitladen wel beschermt.
En die dorpels vind ik ook heel mooi. Wat kosten die?
Doei, Hojo.
 

Inge

Lid
Vandaag doorzichtige beschermfolie voor de achterbumper en dorpels besteld : Lackschutzfolien Ladekantenschutz Schutzfolien Steinschlagschutzfolien : Als ze geleverd en bevestigd zijn zal ik foto's plaatsen. Wordt dus nog vervolgd.

De dorpels van de UP! wil ik op een later moment nog toepassen - voorlopig eerst maar eens kijken hoe de doorzichtige beschermfolie bevalt - heb nu 2 voor de prijs van minder dan de zwarte dorpels kosten. Ondanks dat ik ze erg gaaf vind - en mooi zullen afsteken bij het groen van de auto.

Volgende week eens langs de VW dealer om te kijken naar de kosten van de achterbakbeschermingen hoe het eruit ziet natuurlijk. Anders maar gewoon plasti-dip gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan