Benzine meter Octavia 4

Peterklim

Nieuw lid
Goedendag, ben de bezitter van een Octavia 4 combi Business edition plus 1.5 TSI m-Hev.

Zou graag in het display bij de toerenteller dan wel bij de snelheidsmeter zien hoeveel kilometer ik nog kan rijden voordat mijn tank leeg is.
Wie kan mij helpen hoe ik dit moet instellen? De streepjes van de benzine meter zijn leuk maar ik wil het bereik weten.
Voorts graag info wat bij de "wagen gegevens" op het informatie display het symbool van de benzine pomp aangeeft, is dat nu de tankinhoud???? Heb immers niet het idee dat dit verandert?
Zie ook 0.0 staan bij de "wagen gegevens" op het informatie display, wat is hier van de functie en wat kan je er mee?
Alvast dank voor de hulp.
 

Peterklim

Nieuw lid
Zeker maar ik heb het helaas niet kunnen vinden in de pdf van de handleiding. Vandaar mijn vraag natuurlijk.
 

Peterklim

Nieuw lid
Heren bedankt, middels het filmpje kwam ik er achter dat de brandstofmeter niet stond aan gevinkt. En wat de 0.0 betreft bij de "wagen gegevens" op het informatie display, hiermee kan je de km stand terug zetten als je de vinger er wat langer op plaatst.
Kortom ben er uit, dus nogmaals bedankt.
Oh ja neemt niet weg dat ik nog steeds nieuwe dingen ontdek en bijleer in deze Octavia4 die eind januari 2022 werd besteld en in februari 2022 reeds werd geleverd. Wat dat betreft begrijp ik de lange levertijden niet die ik hier lees, alle opties en dat waren er nog al wat werden geleverd incl. een elektrische trekhaak aan toe.
 

hemi24

Forumguru
Heel soms komt een klant-configuratie exact overeen met een reeds bestelde voorraadwagen, dus dat zal hier het geval zijn geweest…
 

Testedoene

Forumguru
*knip* …deze Octavia4 die eind januari 2022 werd besteld en in februari 2022 reeds werd geleverd. Wat dat betreft begrijp ik de lange levertijden niet die ik hier lees… *knip*
Toevallig net bij de dealer geweest vandaag.
Als de dealer zelf veel bestellingen geplaatst heeft vooraleer er verkopen waren kunnen deze, voor ze in productie gaan, nog aangepast worden aan de noden van de klant. Aangezien ze in bestelling zijn hebben ze dus voorrang op de dealers die nu pas hun bestelling plaatsen. Da’s de reden waarom sommige dealers snel kunnen leveren.
 
Bovenaan Onderaan