Ben ff wezen kijken

Dolf

Actief lid
Hallo heb bericht gekregen dat mijn octo2 14 november uitgeleverd wordt.
Ben vandaag ff langsgegaan om de radio uit mijn huidige auto te laten uitbouwen. na een vluchtige inspectie
zag ik in het interieur een knopje esp, (of eps) weet wel waar het voor is maar ik denk dat dit een optie is, en heb ik niet besteld. zit dit knopje er standaard in? ongeacht of de optie besteld is of niet? heb ik meer gezien bij auto's die wel het knopje voor airco hadden maar niet echt een airco aan board.
Tweede vraag..........had mijn 2.0 FSI hatchback met achterruitwisser besteld maar zat er niet op /forum/images/graemlins/frown.gif
volgens mij is deze niet meer achteraf te monteren toch?
Laat mij dit even weten ze bellen mij er morgen over op

alvast bedankt
 

john

Lid
skoda mag wel oppassen anders zakken ze volgend jaar in de tevredenheids trofee
waren al meer fouten van de dealers verderop in het forum

ja dolf als het er niet opzit hetgeen je wel besteld heb dan zou ik de auto niet accepteren , kijk wel even je orderbevestiging na.
gr john
 
Dolf,
ESP = Electronic Stabilisation Programm. Zorg voor reductie van doorspinnen, en verbetert de rijstabiliteit.
Volgens het boekje een optie, maar is bij mij ook standaard geleverd.
gr JW
 
ESP is een optie van € 570,00 dus niet standaard, alleen op een 4x4 is het standaard. Onder dat knopje zit normaal het ASR knopje wat wel standaard is. Misschien niet goed gezien, ik zou nog maar eens gaan kijken.
 
Het zou mij ook verbazen mocht ESP toch bijgeleverd worden alhoewel het niet besteld werd. Zou het zeker niet erg vinden mocht het wel zo zijn want ik voorzag het ook niet in m'n opties !
 

Dolf

Actief lid
Klopt...was ff verblind door al die schoonheid /forum/images/graemlins/smile.gif
 

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
ESP = Electronic Stabilisation Programm. Zorg voor reductie van doorspinnen, en verbetert de rijstabiliteit.
Volgens het boekje een optie, maar is bij mij ook standaard geleverd.

[/ QUOTE ]

Geef SKODA dit dan gratis kado??
 

Karstieman

Forumguru
Als ze een optie teveel inbouwen, daar zou ik niet rouwig om zijn. Je hebt 'm niet besteld, dus hij wordt ook niet betaald ! /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Het enige dat ik er te veel bij kreeg was een net voor in de achterbak. Tenminste, de verkoper mompelde dat wanneer ik mijn auto kwam ophalen.
 
Ja, dat bagagenet heb ik er ook bij gekregen, maar het is NIET standaard! Zelfs niet op de Elegance.
In de fabriek denken die jongens zeker "ach kom, laten we er ook nog maar een netje in hangen, anders gaat alles zo heen en weer door die gigantische kofferbak" /forum/images/graemlins/grin.gif
Ik ben er erg blij mee, en ik kreeg ook al zo'n mooi schaalmodel van de O2 in mijn kleur! /forum/images/graemlins/yeah.gif
 
Bovenaan Onderaan