Bellen met carplay

Lackops

Nieuw lid
Hi allemaal,
Ik rij nu al een jaar een octavia uit 2019 voor mijn werk. Nu heb ik al sinds het krijgen van de auto problemen met het bellen als apple carplay actief is. Alles qua carplay werkt goed tot ik ga bellen…
Als ik een x aantal minuten bel hoor ik een ‘crashend’ geluid en loopt het hele beeldscherm vast en reboot deze na een paar seconden en in sommige gevallen hoor ik de ander niet maar de ander mij wel.
Sinds kort gebeurt het ‘crashend’ geluid ook heel soms bij het aanpassen van de temperatuur.
De dealer heeft al het hele multimedia apparaat wat in het dashbord zit vervangen zonder resultaat. De dealer weet ook niet meer wat ze kunnen doen en hebben het opgegeven.
Heeft iemand hier iets soort gelijk meegemaakt of een oplossing? :)
 

Antera

Donateur
Is de laatste versie. Ik zou de usb poort vervangen. En anders een andere kabel en IPhone proberen,

Neem aan dat je geen Canton hebt?
 

Lackops

Nieuw lid
Vergeten aan te geven.. De usb poort is ook vervangen door de dealer. Ik zelf heb al meerdere originele en action kabels geprobeerd en samen met collega’s heb ik meerdere iphones 11 tm 15 getest en allemaal geven de problemen. De auto heeft wel de canton geluidsinstallatie
 
Bovenaan Onderaan