Bekleding voor O3 black metallic....

Mooi?


  • Totaal aantal stemmers
    34
  • Opiniepeiling gesloten .

Archie

Senior Member
Weet niet wat je vraag precies is; maar ik denk dat je mag kiezen; persoonlijk vind ik dit niet mooi.
Ga alleen voor zwart of voor bruin (waarbij bruin denk ik mooi afsteekt met het zwart). Succes :D
 

ertromp

Forumguru
Ik vind deze leer combinatie zeker passen bij een Black Magic. Op andere kleuren zijn eventueel andere combinaties af te wegen. Waarom altijd standaard zwart? Werk eens met gekleurde stiksels of van die ingewerkte blokpatronen e.d.
Goede keuze maar zeker smaak gevoelig :thumbsup:
 

micky

Forumguru
@AndreM en wat denk je van wit leer dan, of nou ja ivoor, dat heb ik er al 2,5 jaar inzitten, af en toe wordt het blauw, daarna is het weer weg, aar een doekje met reinigingsmiddel doet wonderen, zo schoon, over ivoor wit alcantara maak ik e meer zorgen, maar ja dat weten we binnen een paar maanden hoe dat zich houd :)
 

Antera

Donateur
Ieder is vrij om te kiezen. Laat je keus niet afhangen van anderen hier. Ik ben er zelf niet overuit zonder het in real life te zien maar apart houd ik wel van
 

Jewepe

Forumguru
@Smikkel75: Ik heb ooit als voorloop auto (van de zaak) een BMW 525 gereden met een soortgelijk interieur. Mijn vrouw noemde dat een "hoeresloep"..................................................................:pardon:
 

AndreM

Forumguru
Had ik mij ook al bedacht Joske!

Ik zie het als een stuk vervuiling van de database en begon mij af te vragen waarvoor het forum was bedoelt. :ot:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan