bekleding greenline

vinshi

Lid
Hallo ik heb mijn greenline nu een half jaar en heb gisteren ontdekt dat de bekleding bij de achterbank ter hoogte van de linker riem begint te rafelen.Het gaaat om een stuk ter groote van 10 bij 10 cm. heeft iemand dit ook al gehad met de bekleding en of dit onder garantie geclaimt kan worden.

Graag jullie reacties.
 
Heey, nou toevallig ontdekte ik dat gisteren op mijn bijrijderstoel. Het ziet er bij mij net zo uit als zo een oud voetbalshirt uit spanje.. Van die stukjes stof die erop zitten.

Zal mijn dealer eens berichten erover.. Zou toch niet moeten mogen na 4 weken!
 

vinshi

Lid
DSCF0024.jpg HAllo hierbij 2 foto,s van het probleem. DSCF0023.jpg

Heeft iemand anders dit probleem ook al gehad. mischien op een andere plaats en al voorgelegd aan de dealer.
 
@vinshi als ik de foto goed bekijk lijkt het wel of er een babyzitje op die plek bevestigd zit. Als dat inderdaad zo is dan komt het volgens mij door dat stoeltje... Ik had daar namelijk ook last van. Doordat het stoeltje af en toe toch heen en weer beweegt onstaat er wrijving en ontstaan er zulke pluizige plekken....
 

vinshi

Lid
Ja er staat een autostoeltje. Maar hiervoor heb ik een roomster en een jetta gehad en deze 2 heb ik allebei 2 jaar gehad ieder. en deze hadden deze problemen niet.(heb mijn dealer al gebeld deze waren al op de hoogte van deze problemen hebben het al eerder bij voorstoelen gezien. er worden bij de volgende beurt die over 5 a 6 weken is foto,s gemaakt en opgestuurd naar skoda en ze vermelden hierbij dat hoogst waarschijnlik nieuwe bekleding geplaatst zou worden.)Is bij andere gevallen ook gebeurd.
 
Bovenaan Onderaan