Bekabeling vanuit achterbak naar midden console.

Vraagje. Wie weet hoe je op een nette wijze van uit de achterbak van de combi bekabeling naar het midden console kan krijgen. Ben op zoek naar de plaats waar de schroeven etc zitten om via bijvoorbeeld de zijkant de kabel naar voren te laten lopen en dan aan te sluiten.

Ben benieuwd of iemand dat weet.

Greets,

Eric
 

higgy

Forumguru
Wat ben je van plan, een terugflitser maken voor het geval je door de KLPD geflitst wordt? Denk er dan aan een Infrarood-filtertje voor je flitser te zetten, anders valt het wel erg op dat je terugflitst...
 

Deje

Lid
Volgens mij hartstikke illegaal... zullen wel geen E keur hebben
En ehhh, een draad naar achteren gaat volgens mij alleen maar goed via de zijkant (dorpels) maar is wel aardig wat werk.
 
Ola oranje flitsers zijn zeker niet illegaal en voor mijn eigen veiligheid verdomde handig om niet van de sokken te worden gereden als ik ergens bezig ben.

Ik ga de zijdorpel eens door spitten om te kijken of dat gaat lukken.
 

VEEJAY

Forumguru
Leuk man, ikzelf zou best blauwe flisters in mijn mistlampen voor willen hebben /forum/images/graemlins/rockon.gif
 

Deje

Lid
Tuurlijk, alleen officieel mag ´t niet tenzij er vergunnig voor afgegeven is. Dit geldt ook voor oranje zwaailampen... (en natuurlijk voor blauwe)
/forum/images/graemlins/680.gif
 
Bovenaan Onderaan