Behaalde kilometerstand

Skoda.jpg Gisteren de teller op 350000 km gezet met deze Lpg auto. Nog de originele cilinderkop erop en hij blijft doorgaan. Vind dit toch wel een berichtje waard. Geen rammeltje of iets in de auto. Vind dat Skoda stevig in elkaar zitten. Mijn vorige Skoda had ik ook al op de 400000 km gezet met Lpg. Weet al wat mijn volgende auto word. Hahahaha

MarcoO2

Forumguru
Da's zeker een berichtje waard, zulke km-standen zijn niet bepaald standaard! Nog veel toekomstige kilometers toegewenst!

Mark

Banned
(zie wel dat het motormanagement lampje brandt!)

Da's normaal bij Skoda, is een sensor die een foute waarde leest.
Heeft totaal geen invloed bij het rijden of de levensduur van de moter.
Je kunt het resetten maar de kans is groot dat het na een paar dagen terug ga branden.
Mooie prestatie om zo'n kilometerstand er op te zetten!!

Dat lampje van het motormanagement brand al vanaf het begin dat ik de auto kocht. Toen met de kilometerstand van 168000 km. Weet dat het met de waarde te maken heeft van de lamdasonde. Blijkt een probleem te zijn voor auto's met Lpg. Geen last van. Fouten lees ik zelf om de paar maanden uit. Bedankt allemaal voor de leuke reactie's. Vr.Gr.Henk.

Fabia

† In Memoriam
Ik zie dit soort km standen alleen bij vrachtwagens en niet vaak bij personenauto's. Mijn complimenten!!

Ik zit met mijn Octavia 1.9TDI uit 1998 inmiddels op de 320.000. Van deze auto heb ik alleen maar plezier gehad. Hij moet het nog zo'n 80.000 km doen dan........ eigenlijk weet ik dat nog niet.
Grts
Math

Bovenaan Onderaan