Beetje zwanger

RayDelft

Forumguru
Als het goed is , is mijn SuperB deze week geproduceerd. Het KAN geen maandagochtendauto zijn want toen was het 2e paasdag.:uitlachen:

Ik vraag me af wat er allemaal gebeurt tussen datum productie en datum levering als alles normaal verloopt en hoeveel tijd dat kost.
Hij moet eerst op de trein naar NL en dan? Gaatíe eerst naar Pon? Weet iemand hoe dat gaat?

Ridley

Forumguru
Je hebt het helemaal juist! Op de trein naar PON en dan met de LKW naar de dealer. Dit alles duurt wel 2 tot 3 weken. Wachten duurt lang hè!

RayDelft

Forumguru
Mijn auto is in het land! Eind deze week of anders begin volgende week wordt hij naatr de dealer gebracht.
Waarschijnlijk kan ik hem eindvolgende week ophalen.
Spannend!

Last resort

Forumguru
Beste Ray, sterkte met je "zwangerschap". Ik rij nu ruim een maand mijn eerste Skoda.
Ik heb mijn hele leven lang "Frans" gereden, Peugeot en Citroën. :laugh:

Ook ik heb een flink aantal jaren "Frans" gereden. Na 13 jaar opzoek naar een andere auto, de eerste keuze was weer een Citroën, maar het model wat wij wilde hebben was niet meer leverbaar. Toen op zoek en na een aantal proefritten ook maar eens gaan kijken bij de Skoda. Na de eerste meters was de keuze gemaakt. Het moest een Skoda worden. Tot op heden nog geen spijt gehad. De zweverigheid van de Citroën was vrijstel vergeten.
Ook ik heb wel eens het gevoel dat "men" wat minderwaardig kijkt naar een Skoda, maar "men" weet niet beter. Kan het iedereen aanraden en doe dat ook.

Wat mij ook opvalt, is dat binnen ons bedrijf er steeds vaker Skoda's worden besteld. Eerst was het de C5, nu de O2 of de superb.

RayDelft

Forumguru
HIJ KOMT, HIJ KOMT, HIJ KOMT DIE GOEDE SINT, tra la la. maar dat zal nog even duren die Sint.
Donderdag volgende week is de uitgerekende datum. De afspraak is gemaakt.
Misschien dat jullie de dagen daarna niks van me horen. Ik zit dan met een brede grijns in mn auto alles uit te vogelen of ik rijd ergens in NL rond.
Zie je een Magnetic Brown Superb 2.0 TSI combi rijden met een vrolijke man erin, dan ben ik het. S.v.p. even toeteren en je duim opsteken. Dan weet ik dat je een forumlezer bent. Afgesproken?
Wordt vervolgd maar wanneer? Dat weet ik nog niet.

Bovenaan Onderaan