Bandenspannings lampje?

Maggy

Forumguru
In de octavia had ik die inclusief een knopje om te calibreren, ik heb A- het lampje nog niet gezien, en B- ook geen knoppie.
Conclusie dat mijn auto dit niet heeft? ( bestaat dat nog, auto’s zonder deze functie, niet standaard?)
Raar…of zie ik iets over het hoofd?
 
Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Wat zegt de handleiding hierover?

Volgens mij zat dit bij een Yeti uit 2011 nog niet verstopt in een menu zoals bij huidige wagens dit wel het geval is.
Dus ik ben geneigd om te zeggen dat als jij hier geen SET-knop voor hebt, dat het niet op je wagen zit…

1657156861329.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Maggy

Forumguru
Dat idee heb ik ook.
Ik heb meerdere auto’s bekeken, maar nergens zo’n knoppie gezien. Blijkbaar een optie!?
Ik ga de sticker in de bak eens ontleden van het weekend, ben nu toch wel nieuwsgierig.
 

EdK

Forumguru
In mijn voormalige Yeti zat het er ook niet in, en als het er al zou gezeten hebben dan zou het in de Elegance uitvoering geweest moeten zijn.
Na zijn facelift en het verwijderen van de mooie ronde lampen weet ik niet of het er wel standaard of als optie in gekomen is.
Heb nu wel in de Fabia 3 en heeft zegge schrijven nu een keer wat gemeld.
 

Canon-Eye

Forumguru
Handleidingen hebben maar al te vaak een generiek karakter, d.w.z. ze dekken meerdere uitvoeringen van hetzelfde model met uiteenlopende opties. Dus ze zijn meestal "overcompleet": er worden allerlei voorzieningen in behandeld die op sommige uitvoeringen niet aanwezig zijn.
 
In de octavia had ik die inclusief een knopje om te calibreren, ik heb A- het lampje nog niet gezien, en B- ook geen knoppie.
Conclusie dat mijn auto dit niet heeft? ( bestaat dat nog, auto’s zonder deze functie, niet standaard?)
Raar…of zie ik iets over het hoofd?
Bandenspanning controleknopje enige tijd ingedrukt houden
 
Bovenaan Onderaan