Bagagerek

Hypodermic

Actief lid
Beste allemaal,

Ik hoop dat jullie een goed paasweekend hebben gehad.

In een ander topic hier vraagt iemand om dakdragers voor zijn Scala omdat de hond mee gaat naar Italie.
Onze hond gaat ook mee, alleen hebben wij hem op de achterbank liggen. Ik zag bij de skoda shop zelf dat ze een bagagerek verkopen voor 329 euro inclusief de montage.
Skoda inc montage

Nu vond ik het originele rek ook zelf voor bijna 160 euro.
Zonder montage

Nu is mijn vraag, is dit zelf makkelijk te doen, of is het toch slimmer dit bij de dealer te laten doen?
Ik kan niet echt een handleiding ervan vinden dus ik vind het moeilijk te beoordelen of dit zelf te doen is.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Paul
 

EdK

Forumguru
Tsja hoe handig ben je ?
Maar als je beetje handig bent dan moet je het zelf kunnen.
En anders kun je altijd nog naar de dealer er mee als je het niet ziet zitten.....
 
Laatst bewerkt:

JPs_OC2

Donateur
@Hypodermic Als je er niet voor terugschrikt bekleding los te halen en de boormachine er in te zetten dan kom je al een aardig eind.

Ietwat lastiger worden de 4 blindklinkmoeren die je moet monteren. Daar is een special stuk gereedschap voor. Dat zou je ook zelf na kunnen maken met de nodige moeren en ringen.

Om eea te verduidelijken zie onderstaande link. Hier staan de originele inbouwinstructies. Ff naar beneden scrollen en dan zie je ze vanzelf staan. Als je de eerste aanklikt verschijnen ze groter of het scherm en kun je ze stuk voor stuk bekijken. De tekst is weliswaar in het Tsjechisch maar de afbeeldingen spreken voor zich. :)


Succes!
 
Bovenaan Onderaan