Te koop Bagagerek Skoda Superb III combi

Topic in 'Onderdelen' gestart door Thefritzzz, 24-05-2019.

1. Thefritzzz

Thefritzzz Actief lid

Nieuw bagagerek / hondenrek / scheidingsrek, you name it. Eenvoudig aan de achterbank te bevestigen middels kliksysteem. Speciaal geproduceerd voor deze auto. Origineel Skoda

(forum)koopje € 45,-

Bijgevoegde bestanden:

2. Hoi, ik heb interesse in het bagage scheidingsnet. Ik krijg mijn auto over 2 weken maar de auto is origineel niet uitgerust met een net, weet jij of dit dan wel/niet gaat passen?
    Met vriendelijke groeten,
    Perry

3. andrehj

andrehj Forumguru

@Thefritzzz : Voor dit net heeft de auto bevestigingspunten aan de achterzijde van de achterbank en in de hemel nodig. Bij de S2 zaten die er standaard zeker niet op, die kreeg je pas als je zo'n net af-fabriek bestelde.
    Ik denk dat dat bij de S3 ook zo is, maar weet dat niet zeker.
    Om teleurstellingen bij kopers te voorkomen zou ik zoiets voor de (ver)koop wel even uitzoeken.

4. Dank voor je reactie, ik ga het even uitzoeken en kom erop terug.

5. Thefritzzz

Thefritzzz Actief lid

hmm, ik weet niet zeker of die bevestigingspunten aan de achterbank én boven in de hemel niet standaard zijn. Ik ga ook even op onderzoek uit. @andrehj bedankt voor de tip.

@Racinglegend als je eerder bent voorzien van informatie hou ik me aanbevolen. Wanneer je interesse nog steeds blijft hoor ik het ook graag :thumbsup:

6. Ik krijg mijn (voorraad-)auto volgende week ipv deze week. Volgens de dealer zouden er geen mogelijkheden zijn om dit scheidingsrek te monteren. Blijkbaar ivm het panoramadak zijn de ogen waarin de rollo haakt ook niet na te monteren. Als ik hem volgende week binnen heb zal ik nog een checken of dat ook echt klopt.

Thefritzzz vindt dit leuk.

Deel deze pagina