Bagagerails in kofferruimte

Ik heb sinds gisteren een Superb II Combi.

Alleen heeft deze in de kofferruimte geen rails voor het variabele kofferbakindeling systeem, of hoe het ook officieel mag heten.

Mijn vraag is nu, is dit eventueel achteraf in te bouwen? En wat voor kosten zouden daar (ongeveer) aan vast zitten?

Lijkt me wel een handig systeem eigenlijk.
 
Ja die rails bedoel ik, al weet ik niet of je die achteraf erin kunt knutselen... en wat er nog meer aangepast moet worden?!?
 

Hakar

Donateur
Ik vraag het van de week wel effe na bij de dealer. Informeren kan altijd, kopen zien we daarna wel weer...
 

Eltjo

Forumguru
Ik heb ze ook in de kofferbak. De instelbare "rolgordel" gebruik ik wel regelmatig. Deze voorkomen b.v. dat m'n gereedschapskoffer gaat bewegen bij snel genomen rotondes. De bagage-ogen in de rails heb ik tot nu toe misschien een paar keer gebruikt. Vergeet niet dat je wel vaste bagage-ogen hebt!

Wat ik ook standaard heb, maar naar geïnformeerd heb toen ik op autojacht ging, zijn de kleppen om de vakken links en rechts af te sluiten. Voor het geval dat die niet in je auto zitten kan je die voor ca. €50 p/s bij dealer bestellen en er zo in prikken.
 
Ja ik heb wel even geïnformeerd naar de verschillende onderdelen etc.

Gaat een (erg) dure hobby worden.

Ik zag bedragen voorbij komen van €75 per U-rail, €140 voor andere mat en €245 voor die instelbare rolgordel en vaste stang voorbij komen, plus nog wat kleinere onderdelen voor bevestiging etc voor €20.

Het geheel gaat rond de €600 kosten geloof ik. Dat heb ik er eerlijk gezegd niet voor over.
 

EdK

Forumguru
op zoek naar een flexibel vastzet systeem voor op de vloer van de kofferbak.
Zijn van die bedrijfsjes die inrichtingen maken voor bedrijswagens etc
Daar er één van zoeken in de buurt waar je woont en gaan praten met zo'n toko
Die gasten kunnen steeds mooiere laden en kasten en dus bodems maken..
Je moet alleen zelf wel van te voren weten wat je wil en dat over kunnen brengen in je verhaal
 
Bovenaan Onderaan