Bagagenet in hoedenplank

Hallo,
In mijn tweedehands Superb zit in de hoedenplank een uittrekbaar bagagenet verstopt. Toen ik die vandaag wilde gebruiken, leek die te smal te zijn. Aan de uiteinden zit een metalen schijfje dat in de dakbekleding (zijkant) geklikt kan worden. Als ik die er aan de ene kant in klik, kom ik aan de andere kant 6 cm tekort. Kan die andere kant wel indrukken, maar zou juist moeten uittrekken.
Lijkt alsof de vorige eigenaar een exemplaar gekocht heeft voor een smaller model...
Of iemand een idee wat ik verkeerd doe.hdv de handleiding gevolgd, maar dat hielp niet.
 

avpy

Senior Member
Bij mij schuift die gewoon een stukje uit. Staat wel wat spanning op waardoor je er toch redelijk aan moet trekken bij montage in dak.
 

catch me

Forumguru
Klopt, bij mijn o3 ook, aan de ene kant erin klikken, aan andere zijde iets naar buiten trekken, is wel beetje gepriegel......
 
  • Leuk
Waarderingen: avpy
Bij mij schuift die gewoon een stukje uit. Staat wel wat spanning op waardoor je er toch redelijk aan moet trekken bij montage in dak.
Kun je em ook indrukken? Ik vrees toch dat dit er een van een ander model is (Octavia?). Kan iemand opmeten van uiteinde tot uiteinde? Of typenummer noteren? Krijg het niet voor mekaar.
 

JMA

Lid
Even met 2 personen proberen vast te klikken, ik heb er nog geen handigheid in om het alleen voor elkaar te krijgen.
 

Tanny

Nieuw lid
Van "hart" schijf-schijf ca. 102cm.
Een veer houdt het in uitgeschoven stand van dus ca. 102 cm. Je kunt beide kanten indrukken tot aan de knik van de stang met schijf aan de uiteinde ervan. ( ca 4cm per kant).
 
Partnr.: 3T9.861.691.(B)
Hmm, ik heb dit nummer erop staan, een '1Z' ipv '3'?
Zelfde?
Hart-op-hart-maat is 930mm.
Waarschijnlijk voor een ander model..

ZoekzoekGoogle: Octavia 2..zucht, Marktplaats maar op dan. .
60bb7b384311193c1d248da6187e48a5.jpg
 
Bovenaan Onderaan