Aux-ingang van Stream-radio goed bereikbaar maken

Weet iemand hoe je het volgende het beste kunt aanpakken?

Stel ik bestel een Stream-radio af fabriek, en ik wil daar later bijvoorbeeld een iPod of andere geluidsbron op aansluiten. (1) Heeft die Stream-radio dan een aux-ingang die gemakkelijk is af te tappen en (2) die vervolgens naar een goed bereikbare plaats op of in het dashboard kan worden uitgevoerd? Dan plug je zó die externe MP3-speler in en genieten maar...!
 

Matra_Murena

Actief lid
Van Skodapuntjenl

Voor de iPod zijn via de Škoda-dealer diverse houders, interfaces en adapters verkrijgbaar om uw iPod aan te sluiten op uw autoradio. Hiermee kunt u de iPod bedienen via de autoradio en is het geluid over de originele autoluidsprekers te horen.

Onder andere voor de originele Škoda-radio´s (Stream, Symphony etc.) zijn passende adapters verkrijgbaar.

ZA 00045... interface en aansluitstekker € 110,- incl. BTW
ZA 00044... houder € 40,- incl. BTW

iPod.jpg



Wel errug duur eigenlijk!
 

VEEJAY

Forumguru
Nou ja Skoda denkt in ieder geval nog mee met de berijders. Ik zag laatst op de Peugeot 407 forum iemand die een complete MP3 radio in zijn dashbordkastje had zitten, dat vind ik best jammer. Op de Volvo S40 is er ook niet veel mogelijk, alleen standaard flutradio.

Het mooiste is wat ik gezien heb bij Audi, lekker een radio met 2 SD kaart interfaces :-)
 
Bovenaan Onderaan