AutoWeek Tevredenheids Trofee 2011

Jan_Hein

Actief lid
Mijn YETI is van juli 2011, dus kan helaas de Tevredenheidstrofee niet invullen.
Tot nu toe rijdt ie fantastisch. Er mankeert helemaal niks aan. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Verbruik is heel acceptabel in vergelijking met de vorige auto.
Volgend jaar vul ik 'm zeker in, de "Tevredenheidstrofee"
 

mensFaber

Nieuw lid
Helaas kan ik hem ook niet invullen aangezie ik vorige week net mijn auto heb gekregen. Had in ieder geval 1 extra zeer tevreden stem opgeleverd!
 

Erwin

Lid
Gewonnen !!!!!!!!

15 december 2011ŠKODA Yeti wint AutoWeek Tevredenheidstrofee


De Yeti, de slimme SUV van ŠKODA, heeft de AutoWeek Tevredenheids Trofee 2011 gewonnen in de categorie SUV’s. In deze klasse zijn van alle SUV rijders de Yeti-rijders dus het meest tevreden over hun auto. De hamvraag in tevredenheidsonderzoek dat AutoWeek jaarlijks laat uitvoeren: hoe tevreden ben je over de auto die je hebt gekocht? De belangrijkste onderdelen waarover de geënquêteerden hun oordeel geven, zijn de betrouwbaarheid, de rijprestaties, het uiterlijk, het comfort en de kosten van hun auto. Ruim 8.000 respondenten gaven hun mening via de uitgebreide enquête op autoweek.nl en dat maakt de AutoWeek Tevredenheids Trofee tot het grootste consumentenonderzoek naar de tevredenheid over auto's in Nederland.


Goede prestaties en lage kosten

Volgens AutoWeek zijn de bestuurders van de Yeti voornamelijk te spreken over zijn vlotte rijprestaties en lage kosten. Daarbij springt het brandstofverbruik er positief uit. Ook is de auto lekker ruim, opvallend stil, heeft hij een robuust interieur en biedt hij zijn passagiers een makkelijke instap. AutoWeek is zelf verrast door het succes van de Yeti: ‘De ŠKODA Yeti is een nieuwe verschijning in de Tevredenheids Trofee en stoot onmiddellijk door naar de hoogste plek.’
 
Bovenaan Onderaan