Autosalon 2012 Genève

Pollewop

Forumguru
Hallo Allemaal,

Nu ik Zwitserland woon maak ik graag van de gelegenheid gebruik de Autosalon in Genève te bezoeken... aanstaande zondag,11 maart...
Als ik de media mag geloven is het de Autoshow van Europa, hoewel de IAA in Frankfurt uiteraard ook heel groots is.
In ieder geval zijn hier traditioneel veel onthullingen van nieuwe modellen en tonen tuners hun extravagante, en soms afschuwelijke, creaties.
Ik neem m'n camera mee en ik zal wat plaatjes schieten. Ook van hetgeen Skoda ten toon stelt uiteraard. Ik zet de mooiste wel ergens op de site...

Tot later... :xyxthumbs:
 

MarcoO2

Forumguru
Leuk! Ik kon dit jaar niet, maar ben al vaker een dagje gegaan. De IAA is veel groter, maar daar zie je meer de "gewone auto's". In Geneve zie je meer exclusieve auto's en is de hele aankleding en sfeer veel luxueuzer. Erg leuk om een keer te zien, de RAI is daarna maar een saai verschijnsel! ;)
 

LT83

Forumguru
Ga waarschijnlijk met een paar vrienden het laatste weekend nog even een dagje kijken. Ben benieuwd, paar jaar geleden ook in Parijs geweest, Autorai vind ik ook niet echt super.

@ Pollewop, leuke foto's zijn altijd een goed idee!!
 

Pollewop

Forumguru
Hallo Allemaal,

Gisteren in Geneve bij de/het AutoSalon geweest, en het was indrukwekkend, zowel de fraaie grote stands en automobielen als wel het aantal bezoekers. Het was echt afgeladen... maar goed...
De Skoda stand lag mooie centraal in het VAG/Porsche "hoekje"...( Anderhalve hal ) en het was er "best druk". Ik heb nog net geen geweld hoeven te gebruiken om er door te komen ;)

Geen bijzonder spectaculaire zaken bij Skoda, maar je ziet, en niet alleen bij Skoda dat de kleur "rood" terug is van weggeweest. Dus heren/dames wilt u mee doen an de nieuwste modetrend .. Ruil uw auto in en bestel een rode... Ook bijzonder in zijn de "mat-lakken". Vooral zwart- en staalgrijs-mat zie je veel. Met een Mat-Rode lak ben je natuurlijk helemaal de "peer"...

Ik heb wat foto's geplaatst in een Fotoalbum elders op de site...:xyxthumbs:

Groetjes, Rob

http://www.skodaforum.nl/board/members/pollewop/albums/skoda-%40-autosalon-gen%E8ve-2012/
 

Hetzer

Forumguru
@pollewop. leuke foto's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bedankt ;)

2lvl8u8.jpg
 

Fabia

† In Memoriam
Geen bijzonder spectaculaire zaken bij Skoda, maar je ziet, en niet alleen bij Skoda dat de kleur "rood" terug is van weggeweest. Dus heren/dames wilt u mee doen an de nieuwste modetrend .. Ruil uw auto in en bestel een rode... ../

Ik had een aantal jaren geleden al eens een mooie rode Fabia. Het is dat ik mijn huidige auto tweedehands kocht met het mooie Rosso Brunello anders had ik graag weer een rode gehad.
 
Bovenaan Onderaan