Automeeting Polderputten 6 september ter Apel

ampp_webmaster

Nieuw lid
Hey Mensen,

Ik ben de webmaster van automeetingpolderputten.nl en heb me net aangemeld om de volgende meeting onder de aandacht te brengen:

Wat: Automeeting Polderputten
Waar: Ovalracing circuit De Polderputten
Wanneer: 6 september 2009

Toelichting:
Mis het niet! 6 september: Automeeting Polderputten in Ter Apel, gratis entree.
Hou je van mooie auto’s en heb je zondag 6 september aanstaande nog geen plannen? Kom dan naar de Automeeting op het autocircuit ‘De Polderputten’ in Ter Apel. Van 13.00 tot 17.00 uur vind je daar heel veel verschillende getunede auto’s en kun je ook je eigen auto showen. En er is meer te doen, o.a.:

• Doe mee met een remtest op het circuit
• Rij in een vrachtwagen van rijschool Succes
• Er zijn diverse stands en promoteams, waaronder Red Bull
• Muziek verzorgd door de drive-in show van Simone FM
• Promotiegirls!

Kom dus ook naar ovalracing circuit De Polderputten op zondag 6 september. Entree is gratis!

Kijk op www.automeetingpolderputten.nl.

----------------

Ben benieuwd of er nog meer mensen naartoe gaan :) ennuh....als je gaat, neem zo veel mogelijk mensen mee, iedereen is welkom uiteraard!! :)

Vacaro

Senior Member
Sorry, zondag ga ik toeren in de moezelstreek met een BMW K1200LT.
Deze kans kan ik ni laten liggen.

Wasmachineman

Forumguru
Kijk, leuke aankondiging !
Ik zal eens vragen wat wij (ik en de jongens dus) op de planning hebben want meestal check ik dat nooit vooraf.

Vrouw zal dan wel naar haar moeder gaan !:xyxthumbs:

WanderZ

Actief lid
Klinkt goed! Ga wel even kijken denk ik.. Altijd wel leuk en helemaal als het mooi weer is. Misschien kom ik nog meer skoda rijders tegen.. (gelijk mini meeting skodaforum houden?) En is nog dichtbij huis ook! Ik ga me op de site effe aanmelden ... :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan