Automatische deur sluiting

wc_pronk

Nieuw lid
Sinds kort hapert de automatische deur sluiting. Komt dit meer voor en wat is hier aan te doen ? Volgens mij komt het door het portier rechts achter. Na een poosje sluit hij wel.
 

wc_pronk

Nieuw lid
@Rallye ja ik bedoel de centrale deur sluiting gister kwam ik er achter dat hij bij het afsluiten van het voertuig ook open blijft.

@Peter-036, het lijkt me normaal dat je vragen steld in de rubriek van de auto die je rijd. En volgens mij is dit pas de 3 de vraag die ik hier stel.
 
Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
apart verhaal maar dit zou kunnen duiden op een defect slot misschien wel. Lastig zo te beoordelen en misschien dat er met uitlezen een melding naar boven komt waar je wat mee kan
 

Hakar

Donateur
@Peter-036, het lijkt me normaal dat je vragen steld in de rubriek van de auto die je rijd. En volgens mij is dit pas de 3 de vraag die ik hier stel.[/QUOTE]

Je hebt helemaal gelijk joh.
We doen hier ook bepaald niet aan nettiquette.
We kunnen precies zien wat voor auto je hebt in welke uitvoering met die slechts drie vragen die je hier hebt gesteld, voorzien van geweldige binnenkomers.
Wat is die zwarte doos links achter in de kofferbak ? Wat zit er in ? Kan die er er ook uit ?


Is het mogelijk het resetten van het Wifi wachtwoord en pincode zelf te doen, zoja hoe ?


Sinds kort hapert de automatische deur sluiting. Komt dit meer voor en wat is hier aan te doen ?

Mogen wij uit deze informatie opmaken dat je een houten kar rijdt, voorzien van een ingespannen 1 pk, overdekt met een linnen huif, en dat de automatische deursluiting bestaat uit de zuid zuidwesten wind die regelmatig over ons continent waait?

Wanneer je dan een vraag stelt, kan het alleen maar helpen om iets meer over de uitvoering van je auto te weten.
 

wc_pronk

Nieuw lid
Geweldig, wat een goed antwoord, maar jij kan tenminste tot 3 tellen

Edit: @wc_pronk En jij als ts kunt dat kennelijk ook, maar een hint herken je niet??
Inmiddels 10 post's, over inderdaad 3 vragen, maar we zijn hier leken die leken helpen bij problemen waar we ooit (of niet) zelf tegenaan gelopen zijn.
We blijven in elk geval elkaar respectvol behandelen, toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

wc_pronk

Nieuw lid
Bij diverse garage bedrijven langs geweest voor een diagnose van het slot, en reparatie, maar geen van deze bedrijven adviseerde het portier handmatig te sluiten zodra deze open bleef staan.
 
Bovenaan Onderaan