Automatisch volume control autoradio

Hoe is dit te regelen,cq uit te schakelen, ik vind dit knap irritant , in het begin valt het niet zo op , maar tegenwoordig lijkt het wel veel harder te gaan kwa volume verschil. Dus bij deze hoe schakel je dit systeem uit of is het af te regelen,audio volume control tijdens het autorijden

1983jeroen

Forumguru
Wat voor systeem heb je?
Zit bij mij geloof ik gewoon een optie voor bij de audio instellingen.
Als je tenminste bedoelt dat het volume omhoog gaat naarmate je harder gaat rijden...

Ook goedemiddag. Zie mogelijk bladzijde 126 van de handleiding: https://manual.skoda-auto.com/004/e...avia_5E&edition=11-2016&market=&manualLang=nl

Wel bijzonder dat dit zou veranderen in de loop van de tijd.

Veel leden van het forum stellen het op prijs als je je even voorstelt in de meet&greet.
ook goedemiddag , dit is een heel oud account , was verbaasd dat het nog werkte , maar in de gebruiksaanwijzing staat er niks van in helaas , en idd heel vreemd in het begin was het minder kwa verschil kwa volume

volgens mij zie ik deze melding bij de swing sound in drukken maar dat zie je dus niet bij mijn versie ???? of ik zie het over het hoofd ?

Ik heb het al gevonden denk ik , in ieder geval alvast bedankt ik laat het wel weten of het idd het gene is wat ik nu gedaan heb .

Bovenaan Onderaan