Automatisch oprollen rolscherm werkt niet

jalex_h

Forumguru
Sinds gisteren staat er dus een mooie combi voor de deur, met o.a. een electrisch te openen achterklep. Wat ik uit de handleiding op maak, is dat het rolscherm automatisch op zou moeten rollen als je de klep opent. De hiervoor benodigde instelling op het maxi-dot is volgens de handleiding ingesteld (reeds door de dealer).

Maar wat ik ook probeer, dat ding blijft gewoon lekker dicht. Nu is het natuurlijk een kleine moeite om het scherm op te laten rollen (klein tikje erop et voilà), maar ja, als het er toch op zit, dan.....

Kortom, wat doe ik verkeerd?

ajan

Lid
Maar wat ik ook probeer, dat ding blijft gewoon lekker dicht. Nu is het natuurlijk een kleine moeite om het scherm op te laten rollen (klein tikje erop et voilà), maar ja, als het er toch op zit, dan.....
Kortom, wat doe ik verkeerd?

Als de optie in het menu aan staat doe je denk ik niks verkeerd. Bij mij werkt het ook niet meer. Het heeft wel gewerkt, maar nu doet ie het af en toe nog. De dealer heeft nu onder garantie een nieuw rolscherm besteld. 'k Vraag me af of dit gaat helpen, 't bedieningsmechanisme zit in de geleidingssleuf, maargoed.

Ik zou er dus even mee langs de dealer gaan...

hemi24

Forumguru
Bij een O2 is het soepel lopen van het rolscherm vooral na de inbouw van een trekhaak een gevoelig item, als het zijpaneel niet 100% juist weer wordt teruggeplaatst. Dus misschien moet je dit ook even door de dealer laten checken aangezien jij ook een trekhaak gemonteerd hebt gekregen..?

Bovenaan Onderaan