Automatisch dimmende binnenspiegel Fabia 2

Heeft er iemand ervaring met het achteraf monteren van een automatisch dimmende binnenspiegel voor de Fabia 2?
 

Captain Hook

Forumguru
Wou je de automatische dimmende binnenspiegel van een O2 in een Fabia monteren?

BTW: dat werkte prima in mijn O2!
 

PC-fre@k

Banned
Ik heb wel ervaring met een automatische binnenspiegel, maar niet met het inbouwen in een andere auto :tongue:

In onze V50 zat dit, je merkt er helemaal niks van. Het valt pas op als je een bumperklever achter je hebt in een andere auto... Nou hadden we een pikzwarte V50 R-Design, zeer vergelijkbaar met waarin de politie rijdt. En ik moet zeggen, we hebben heeeeel veel plezier gehad bij het pesten van bumperklevers, bellers en asociaal (vooral gevaarlijk) harde rijders. Komt er dus op neer dat de meeste mensen wel afstand hielden.
 
Eigenlijk heeft zo'n ding dus eigenlijk geen (weinig) zin. Had inmiddels ook al begrepen dat ze voor de Greenline niet leverbaar zijn, extra stunt en vliegwerk is het mij in dit geval dan ook niet waard.
 

PC-fre@k

Banned
"Ik merkte er helemaal niks van", wil zeggen dat het niet opvalt, je had er dus geen last meer van. In die zijn merk je er dus veel van als je het vergelijkt.

Zelf las ik dit topic en dacht ik, shit, dat ben ik dus vergeten na te zoeken. Maar later dacht ik, wat zou ik er nou aan missen. die 2-3x per maand dat je er last van hebt en er aan denk dat het ook makkelijker kan... Dan heb ik liever automatisch inklapbare spiegels :)
 
Is ook zo, zelf hebben we het overigens nog nooit gehad, maar nu we de auto zelf mogen samenstellen ga je toch eens rondsnuffelen wat er zoal (in het niet extreme) te krijgen is
 

hemi24

Forumguru
Zoals PC-fre@k al zegt: je merkt er weinig van, totdat je weer in een auto rijdt waar het niet in zit; dan vallen die verkeerd afgestelde lampen ineens weer op in je achteruitkijkspiegel.

Is een automatisch dimmende binnenspiegel überhaupt een optie bij een F2?
 

FredV

Banned
Niemand verder ervaring met een automatische dimmende binnenspiegel?
Ik had ze in mn R Scenic. En inderdaad, met lampen achter je, ben je blij dat ze gedempt zichtbaar zijn, en dus absoluut je niet verblinden.
Nu zitten ze niet in mn GL, dus dat zal wennen zijn.
 

erik2907

Actief lid
In onze Opel Zafira zitten ze ook. Zelf hebben wij nog het sunset pakket erbij genomen! Waarschijnlijk scheelt dat ook al weer!
 
Automatisch Dimmende Binnenspiegel werkt perfect...in 2002 heb ik hem ook gehad op 'n Seat ibiza 1.2 driepitter....jammer dat ze deze spiegel niet standaard monteren op alle Vag auto's... op mijn Fabia combi 1.4 van 2006 had ik ook een gewone spiegel, nu in de Yeti 1.8 weer 'n gewone binnenspiegel. Verder een beest van 'n auto.

1.8 Tsi 4x4 Ambition+
17 inch - Parrot mki9200
 
Bovenaan Onderaan