Auto in bestelling....Octavia 3

jadijkstra2000

Forumguru
Auto is net besteld:

Octavia 3 Style Business Hatcback in de kleur Metallic zwart met standaard 17 inch LM velgjes.
Verder:
1.4TSI Benzine 150PK met DSG Automaat
Beige alcantara leder interieur
Elektrisch verstelbare stoelen
Achterruiten getint
Lane assist
Adaptive Cruise Control
Verwarmbare voorruit
DAB
Travel Pakket

Volgens mij wel een leuke config :)

Helaas wel 13 weken levertijd :( maarja....iets om naar uit te kijken :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Ed13

Altos

Banned
gefeliciteerd! zwarte hatchback op 17"...lijkt me mooi! Laat je een foto zien als hij er is?
 

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je bestelling!
Ben benieuwd naar de foto's tzt
Sterkte met het wachten
 

ManeBrane

Forumguru
Gefeliciteerd en die 13 weken zijn zo voorbij. Heb uiteindelijk zo'n 9 maanden moeten wachten door omstandigheden, maar zeker de moeite waard!
 

Joske

Forumguru
Proficiat met de bestelling van de wagen :thumbsup:

de 1.4TSI icm de DSG lijkt mij een leuke combi ;)
 

Degids

Lid
Heb op 13 november ook een O3 Hatchback besteld. Mijnes wordt pas begin maart geleverd. In tegenstelling tot wat hier eerder gezegd wordt, vind ik de tijd helemaal niet snel opschieten! Het lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ik 'm besteld heb... :shutup:
 

jadijkstra2000

Forumguru
Ik heb in een 1.4TFSI Audi A3 gereden met DSG en dat reed heel fijn.... daarna even een proefrit in de O3 met dezelfde config natuurlijk en ik vond het erg prettig rijden! Alleen wat ik wel merkte is dat het koppel aanzienlijk lager is, dat ga ik denk ik wel missen... maar alle opties en DSG maken dat zonder meer goed :)
Levertijd vind ik echt bizar... voor eind 2015 kan ik me voorstellen dat er een run is ivm de nog 20% bijtelling, maar dat is niet meer van toepassing.
Ik hoop dat het niet langer duurt dan 13 weken, maar vrees er wel voor, werkgever stelt dat levertijd niet meer dan 13 weken mag bedragen, niet dat dat boeit want ik rij nu al bijna een half jaar in een huurauto, dus of het nou 13 weken wordt of 14 maakt ook niet veel meer uit :maakmegek:
Maar als het gaat zoals alle berichten die ik voorbij zie komen 5 / 6 maanden dan wordt ik toch niet echt heel vrolijk...

Wat voor Hatcback heb je besteld?

Ik weet trouwens niet meer of ik me hier als eens heb voorgesteld, maar ben al tijdje lid omdat ik bij m'n vorige werkgever destijds een skoda O2 had besteld, een vrij 'kale' Ambition, zat clima op, elektrische ramen voor en navi, dat was het wel zo'n beetje...maar vond het een heerlijke auto en het deed zeer toen ik hem moest inleveren.... toen kreeg ik een toyota auris TS (ja zo'n hybride geval), ik ga mij hier niet over uitlaten wat ik daarvan vond :yeehaa:

In ieder geval ga ik nu naar een bomvolle O3 en kan niet wachten tot hij geleverd wordt :nailbiting:
 

jadijkstra2000

Forumguru
Zie mijn voorstel topic: http://www.skodaforum.nl/forum/i/even-voorstellen-ronald-met-Škoda-octavia.28507/



Ik heb ook in zo'n toyota hybride gebakkie gereden met zo'n VERSCHRIKKELIJKE cvt bak. Nooit meer!

Die CVT was echt om te janken...dan nog niet te spreken over navigatiesysteem en slechte integratie van alle onderdelen....er zat een 'display' tussen de klokken, daar had je werkelijk geen reet aan... net als sommige knoppen op het stuur, ik had de duurste uitvoering van de TS en 2 knoppen op het stuur hadden GEEN functie... echt idioot. en dan het menu op dat display tussen de klokken, kreeg er nog net geen RSI van wat verschrikkelijk onhandig.

Rij nu in een Seat Leon met alles d'r op en d'r aan, met navi en een fatsoenlijk kleuren display tussen de klokken en knopjes op het stuur met innovatieve functies... alles werkt goed en doet wat je ervan verwacht....

Misschien ben ik verwend met Duitse auto's, maar die T-meuk kan mij niet behagen...
 
Bovenaan Onderaan