Aulis motors Kapellen (garage Rietje)

Mark

Banned
Zeer goede garage, ondanks dat het een grote garage is (VW, Audi en Skoda) word je toch niet als een nummer behandeld.
De mensen die daar werken kennen hun vak.
De problemen met mijn ruitenwissers werden zonder morren direct opgelost, tevens werd de voorruit met een speciaal produkt nog eens ontvet.
Over de prijzen van onderhoud en onderdelen kan ik nog niet meespreken mits ik de wagen nog maar een week in bezit heb.

Vacaro

Senior Member
Ik ben ook zeer tevreden over deze garage, aflevering is netjes gebeurd, hiervoor is een speciale VIP-ruimte voorzien.
Goede uitleg gekregen van Nicola, toevallig dezelfde familienaam als ik.
Je word daar altijd heel correct en vriendelijk ontvangen en te woord gestaan.
Hoop alleen dat er snel een goede oplossing voor mijn Streamradio word gevonden,want die miserie ben ik beu.Maar garage doet wel zijn best daarvoor. Pluim voor deze garage.

Laurent

Nieuw lid
Heeft er iemand ervaring met de garage in Schilde? Die is men momenteel aan het ombouwen tot een volwaardige Skoda garage. Wel een beetje een vreemde plek (Schilde).

MRI

Nieuw lid
Heeft er iemand ervaring met de garage in Schilde? Die is men momenteel aan het ombouwen tot een volwaardige Skoda garage. Wel een beetje een vreemde plek (Schilde).

We hebben hier een offerte laten samenstellen voor een Skoda Fabia Combi Green Line, maar toen ik vroeg hoeveel ik nog zou terugkrijgen van vadertje staat: "goh meneer, euh nu vraagde wa... en ik heb die folders ni..." Hij heeft naar een andere garage moeten bellen voor gewoon info die gewoon op de website staat.

Ook gevraagd wat de vermindering van uitstoot is met DPF: en volgens zijn gegevens verbruik je meer EN heb je meer uitstoot met een DPF. (Vind ik wel heel raar :shocked:) Ik kon volgens hem evengoed een gewone Fabia Combi nemen, want die motor en zo is toch hetzelfde (raar...)

Dan maar een offerte voor een skoda Octavia Ambiente: verkeerde kortingscode gebruikt (volgens een andere garage, en deze heeft het mij zwart op wit laten zien) en geen radio in gezet bij de offerte... ook een beetje raar. Daardoor kwam de Octavia wel heel goedkoop uit (en dit heb ik bij de andere dealer kunnen gebruiken, om zijn prijs te laten zakken :cheer:).

Dus niet zooo positief... :regels:

Bovenaan Onderaan