Audience Radio en Sound System

vwannabe

Nieuw lid
Ik rij nu al een paar maanden met veel plezier rond maar ben reeds 4x teruggeweest bij de garage om de resonantie uit het linker en rechter voorportier te laten verhelpen. Links is nu zelfs de binnenbekleding vervangen. Het probleem leek toen verholpen maar komt nu terug. Garage werkt prima mee, maar gaat nu de importeur inschakelen. Iemand anders toevallig ook bekend met dit probleem?
 

Hetzer

Forumguru
Bedoel je de (geluid) trillingen die jouw specifieke Radio/Soundsystem veroorzaken /forum/images/graemlins/confused.gif
 
Bij mij resoneert alleen de lage-tonen speaker in de rechter portier. En dan nog alleen maar als ik het volume wat hoger zet (vanaf 15) en bij bas-stukken.
 

vwannabe

Nieuw lid
Het is te horen bij diverse stukken muziek (norah jones, tiesto) en alleen maar bij een bepaalde frequentie (midden/laag). Volumesterkte zo 20a25. Het geluid is verder super, alleen balen dat ze dit nog niet gerepareerd kunnen krijgen.
 

sbm

Lid
Ik moet mijn Octavia nog bestellen, maar ik neig naar de Stream, omdat ik de Audience nogal prijzig vind. Echter overweeg ik wel om het Sound System aan te schaffen, omdat ik vermoed dat hiermee het geluid beter zal zijn.

Waarom hebben jullie gekozen voor de Audience tov de Stream en wat voegt voor jullie het Sound System toe tov de standaard speakerset? Hoor je het verschil?
 

Alain

Nieuw lid
Audience Radio en Sound System - Resonantieprob.

Ik heb sinds een maand mijn edition 100 met Audience en Sound system en ik moet toegeven dat het geluid erg slecht is langs rechts, erg veel resonantie alsof het signaal voor de woofer door de middentonenluidspreker wordt gestuurd. Ik zat al te denken dat de aansuitingen verkeerd zijn gemaakt. Ik heb echter mijn dealer nog inet ingeschakeld maar ga dat zeker doen. Verder is het een droomauto!
 
Bovenaan Onderaan