audience > aux

Henny

Actief lid
Waarom? Heb ik me ook afgevraagd toen ik 'm kocht en nagevraagd i.v.m. m'n iPod. Maar die aansluiting is er niet of er moet nu een nieuwe(re) versie zijn.
Bouwjaar van mijn O²: januari 2006.

MKS

Lid
Ik kan een aux instelling doen op de audience. Waar dient dat voor dan als je geen aux aansluiting hebt?

Henny

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: MKS</font><hr />

Ik kan een aux instelling doen op de audience. Waar dient dat voor dan als je geen aux aansluiting hebt?

[/ QUOTE ]
Ik heb modeljaar 2006 en heb dat niet hoor! Had dacht ik wel het nieuwe model Audience, want geen problemen meer met afstemming. (foto in de fotogalerij)
Lijkt zoals jij hem hebt dus wel het nieuwe model.

Octavia_II

Actief lid
Heren,

ik ben in het bezit van een Octo van Februari 2006 en bij mij in het radio menu (AUDIENCE) vind ik ook AUX.

Heeft de AUDIENCE nu wel een AUX ingang ?

</font><blockquote><font class="small">Citaat: MKS</font><hr />

waar zit de aux aansluiting van een audience radio?

[/ QUOTE ]

Zit er aan de achterkant geen AUX aansluiting?
crazy.gif

Octavia_II

Actief lid
Heeft er iemand een handleiding hoe ik de radio uit de middenconsole kan slopen
blush.gif
eeuuuh ik bedoel demonteren?
wink.gif

Ik dacht dat je hier speciale "haken" moet hebben, enig idee waar ik die voor een beetje fatsoenlijke prijs kan krijgen?

Alvast bedankt !

Charlie

ZeRoC

Nieuw lid
Ik heb mijn nieuwe skoda octavia sedert vrijdag (22/09/2006) en in de jumbo box zit er een AUX aansluiting, natuurlijk handig voor mijn ipod
smile.gif

Octavia_II

Actief lid
Helaas ben ik niet in het bezit van een modeljaar 2007 auto (met zo'n handige aux aansluiting in de jumbo box)
407.gif

GTJ

Lid
Ik heb net een RS TDI besteld met Audience audio en Luidsprekeruitbreiding! Dus die aansluiting zit nu in de Jumbobox? En heeft iemand ervaring met de geluidskwaliteit van deze serie? Moet wel goed zijn lijkt me!

RSTDI

Actief lid
Mischien een rare vraag waar koop ik een kabeltje wat tussen een Ipod en aux ingang die in de jumbobox zit.

Bovenaan Onderaan