Luuk's Audi

LT83

Forumguru
Dat is een mooie inderdaad, alleen de prijs is ook wat te mooi (voor de verkoper dan he).
In dld kopen loont echt bij deze auto's!
 

Bakkertje

Forumguru
Ik weet niet wat je aan den haag over moet maken als je er 1 uit duitsland haalt, maar daar liggen de prijzen echt aanzienlijk lager:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=1cf2301e-0395-b035-0c46-5786fb3389ac

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=9ae55981-83de-93c9-34d8-77f6eb82ba12

Of een Sedan, ook echt gaaf:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=6c47dfb9-1a62-89e5-9a2c-612cda48c716


Maar wat een beest is dat toch zeg zo'n s6, voor mij zal dat altijd buiten bereik blijven of Gaston moet hier een keer aan de deur staan, goeoeoeoeoeoeoede avond
 

sitechris

Donateur
Verstandige keus om idd niet voor de Superb te gaan maar juist ook de S6 als vakantieauto te gebruiken. Heerlijk om in een dergelijke auto een lekkere etappe te maken naar het zonnige zuiden. Zal alleen wrsnl pas 2021 worden voordat je naar het zuiden mag ;).

Succes met de verkoop en aanschaf! En feli met nummer 3!

ps.....doe nog wel even je 100-200 spurtje ;)
 

LT83

Forumguru
Verstandige keus om idd niet voor de Superb te gaan maar juist ook de S6 als vakantieauto te gebruiken. Heerlijk om in een dergelijke auto een lekkere etappe te maken naar het zonnige zuiden. Zal alleen wrsnl pas 2021 worden voordat je naar het zuiden mag ;).

Succes met de verkoop en aanschaf! En feli met nummer 3!

ps.....doe nog wel even je 100-200 spurtje ;)


Thanks Chris, weet niet of een extra 100-200 nog gaat lukken. Heb de dragy nog steeds uitgeleend. En denk eerlijk gezegd dat hij door de Upgrade brandstofpomp niet echt extreem veel sneller zal worden. Zal ongeveer bij de reeds gereden 9.0 blijven.
 

sitechris

Donateur
Thanks Chris, weet niet of een extra 100-200 nog gaat lukken. Heb de dragy nog steeds uitgeleend. En denk eerlijk gezegd dat hij door de Upgrade brandstofpomp niet echt extreem veel sneller zal worden. Zal ongeveer bij de reeds gereden 9.0 blijven.
tnx. Zet ik die gewoon op mijn lijstje. Ga binnenkort artikel maken over de Dragysprintjes. Daar hoort jouw auto bij. Watwas je 80-120 ook alweer?
 

LT83

Forumguru
Ik ben een hoop van mn Dragy tijden kwijt aangezien ik een nieuwe telefoon heb en mn wachtwoord moest resetten.
Alleen wat je op t leaderboard gepost hebt blijft dan aan je account gelinkt.
Uit mn hoofd zeg ik 2.3 sec, is dat een realistische tijd?

Leuk dat je hier een item van maakt, kun je een paar leuke kwinkslagen aan geven voor wat betreft gewicht van de auto's en schakelmomenten als je alle intervallen goed analyseert :tongue:
 

CDK

Forumguru
@Luuk Thijssen, Alvast van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, hopen dat alles goed mag gaan!!
Erg gaaf zo'n S6 hoor! Veel surf en uitzoek plezier toegewenst en uiteraard ook succes met de verkoop!
Als je voor de S6 nog een uitlaat op maat nodig hebt dan weet je nu waar je wel en niet moet zijn ;)
 
Laatst bewerkt:

sitechris

Donateur
2.3 is zelfde als mijn cupra. Idd realistisch. En ook realistisch dat je 100-200 0.8 sec sneller bent. Dan gaan peekaatjes tellen.
 

LT83

Forumguru
Ja dat lijkt mij ook, Cupra is natuurlijk ook goed snel op die tussensprint door t lage gewicht en relatief hoge koppel.
 

VAG-man

Forumguru
Wat een leuke topic is dit. Heb net alles doorgelezen. Wat een brute S4 @Luuk Thijssen.
Hier gaat mijn Audi hart sneller van kloppen.
Succes met de zoektocht naar de opvolger en ja je bent gek als je die niet uit Duitsland haalt.
Twee jaar geleden een A4 geïmporteerd voor mijn ouders. Scheelde na betaling van alle kosten bijna €25.000.
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83

leon-cupra

Forumguru
Als een liefhebber een bmw koopt is het omwille van de achterwielaandrijving en dan ga je er geen 4wielaandrijving van maken. Handig met dergelijk vermogen, dat wel.
En je moet eens lezen op bmw-fora. Weinige zijn lyrisch over de x-drive. Tussenbak snel stuk, zever met “ster”-banden ivm garantie,...
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Daar ben ik het wel met eens, een echte Beemer is gewoon achterwiel aangedreven, nu is een X drive daarom geen valse BMW ofzo, maar het BMW karakter qua rijden kan ie nog onmogelijk waarmaken.
 
Bovenaan Onderaan