Luuk's Audi

LT83

Forumguru
Na lang wikken en wegen is de kogel (voor 90%) door de kerk. De S4 mag het veld gaan ruimen, aangezien we snel gezinsuitbreiding krijgen ( een 3e kleine) kunnen we wel wat extra ruimte gebruiken.
Ik zie het niet zitten om met deze auto op marktplaats te gaan leuren, maar wellicht kent iemand van jullie een liefhebber die een eerlijke en snelle gezinswagen zoekt.
De meeste info over de auto is in dit topic wel te vinden, daarnaast nog wat recent onderhoud;

700km geleden uitgevoerd;
*4x nieuwe Michelin Pilot Sport S
*6x nieuwe NGK red tops bobine
* bakolie (koppel+ versnellingsgedeelte) + differentieel olie vervangen

op pagina 1 van dit topic staan wat foto's voor een globale indruk en ook de specs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
Koste die nieuw in NL 105.000 euro?:nailbiting: Een 2020 S4 Avant kost nu "maar" 65.000 euro in België? Met alle packs en opties erbij komt ie in de configurator op 75.000.
 

LT83

Forumguru
84.500 voor de Proline Plus, en daarnaast nog 20k aan opties erbij idd :)
Welkom in Nl :(

Opties als de supersportstoelen, Bang en Olufsen, dynamic steering + sportdifferentieel, standkachel, e.d. komen uiteraard niet voor een paar honderd euro...maar goed
 

JeSko

Forumguru
Pffft wat een verschil zeg!! Waarom zijn auto's in NL nieuw zoveel duurder? Mooie wagen wel trouwens!:thumbsup: wat Audi wel heeft is dat zelfs hun 2010 modellen en zelfs iets ouder gewoon nog hedendaags ogen en qua design zeker niet als oud kunnen worden beschouwd, dat doen ze erg goed, niet kenners kunnen vaak een nieuwe Audi niet onderscheiden van eentje van 10 jaar oud.
 

LT83

Forumguru
Beste Mensen, mijn post met richtprijs en extra info is verwijderd. Ik heb hem bewust niet in de bazaar gepost omdat daar alleen Skoda gerelateerde zaken geplaatst mogen worden. Voor geïnteresseerde liefhebbers stuur mij maar een PB. Volgens de betreffende moderator moet ik inmiddels wel beter weten ;) Bij deze de groetjes terug!
 

LT83

Forumguru
Erg mooie auto @Luuk Thijssen :thumbsup:
Beetje laat, maar zag het vandaag pas..........:bloos:

Thanks Eric, ik ben er oprecht ook nog super blij mee. Als we de extra ruimte niet nodig hadden was hij ook nog niet weg gegaan. Ik heb ook nog overwogen om de Golf 6 Variant van de vrouw in te ruilen voor een knappe Superb 3 1.4tfsi en de S4 te houden. Alleen dan zitten we met all daguitjes en vakanties vast aan de Superb. En begrijp mij niet verkeerd, dat is ook een hele mooie auto....maar ik ga er dan qua vermogen en emotie wel op achteruit;) En juist daar geniet ik nu zo van.
 
Bovenaan Onderaan