Luuk's Audi

leon-cupra

Forumguru
5de weekend op rij "in ons kot" voor het weekend dus tja "fijn" ....:nono:
Kga ook nog een beetje "autoshoppen". Niets zo leuk als nadenken over en zoeken naar een opvolger.:D
 

LT83

Forumguru
Ja, de O3 heeft precies genoeg ruimte voor 2 kinderzitjes (zonder isofix) + een Bubblegum zitverhoger in het midden. In zowel de S4 als de Golf 6 Variant komen we nu een paar cm tekort ;)
Al was de Golf voor mij sowieso geen optie om als vakantieauto te gebruiken.
 

leon-cupra

Forumguru
Waar is de tijd dat het allemaal niet uitmaakte.
In mijn tijd zaten we gewoon met 4 op de achterbank in een Audi 80 avant. Nog met de 525tds van mijn vader naar Oostenrijk gereden met 3 op de achterbank en mijn zusje, die12 jaar jonger dan mezelf is, zat meestal op de middelconsole ...
Als we dan weg gingen met vrienden van mijn ouders, werd er met 1 auto gereden. Volwassenen op de achterbank, paar kids op de schoot en de rest in de koffer (mijn vader had toen een audi 100 avant, was wel plezant als kind in koffer)

Eigenlijk onverantwoord maar toen heel normaal :pieker:
 

Johnnyvr6

Forumguru
Oke had niet het idee dat het zoveel scheelde. Top dat de s4 blijft is toch wel echt een kanon. Wereld draait gewoon even iets sneller als je daar mee weg schiet.
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83

LT83

Forumguru
Oke had niet het idee dat het zoveel scheelde. Top dat de s4 blijft is toch wel echt een kanon. Wereld draait gewoon even iets sneller als je daar mee weg schiet.

Ja vanaf de lijn is de quattro met s-tronic natuurlijk ideaal. Leuke van de S4 is dat echt veel mensen de auto onderschatten, tuurlijk weten ze dat hij snel is maar niet zo rap zegmaar. Beetje het 'sleeper' idee wat de Octavia RS ook nog heeft, veel mensen verwachten het niet direct. Dat vind ik altijd leuk!
 

leon-cupra

Forumguru
Gaat een rustig dagje worden voor W.A.
Hij zal corona ook dankbaar zijn. Dagje extra vrij :jaja:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

LT83

Forumguru
Goed en slecht nieuws.....een ruime maand geleden voor de 3e keer vader mogen worden
biggrin.gif
Een drukke maar super leuke tijd gehad (en nog steeds)!!
Een mooie superb280 4x4 werd net voor de neus van mn vrouw (en mijzelf) weggekocht in DLD vlak voor de geboorte.
Daarna even druk met andere zaken gelukkig
biggrin.gif


Helaas ook wat problemen met de S4 gehad....cilinderoverslag...bobines vervangen....cilinderoverslag weg.
Inhouden bij langer doortrekken in hogere versnellingen....weer cilinderoverslag....uitlezen...misfires.
En laatste weken ook wat koelvloeistof verlies in het chargecooler systeem.
Zelf even lopen zoeken op internet en veel voorkomend probleem is een lekke koeler achterin de charger...hij lekt dan zegmaar in de achterste inlaat.
Bij mij waren de misfires ook telkens op cil3, dus dat was logisch evt.
Bij de garage alles op druk laten zetten en ja dus...er liep wat weg, blower eraf en de koeler dus lek.
Ook wat speling op het asje geconstateerd, dus ga voor een gereviseerd exemplaar, de mijne ruil ik dan in bij het bedrijf (chargertech). Gereviseerde heeft 100k gelopen (50 minder dus) en ook de goede (zwarte) thermische coating van de bladen is mij verteld. Jaar garantie en dan moet het goedkomen
smile.gif


Eind volgende week weer rijden
puh2.gif
 

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met de kleine aanwinst! En even doorbijten dan zo'n reparatie van je turbo maar wel verklaarbaar dus waardoor je foutmeldingen kwamen en een herkenbaar probleem dus
 
  • Leuk
Waarderingen: LT83

LT83

Forumguru
Slijtage misschien wel, dat de koeler lek is heeft er niets mee te maken denkik.
En dat is nu het grootste probleem, als hij dan toch uit elkaar moet, dan maar goed :D
 
Bovenaan Onderaan