Audi RS6R van MTM --> 730 PK...

___JC___

Forumguru
Tandjes wat gaat dat ding los! Echt mijn droombak. Je ziet niks aan de buitenzijde en je duwt Lambo's opzij op de Autobahn. Ultieme wolf in schaapskleren.

PS: Lekkere site dat dumpert, een A6 station een MPV noemen!
:smiley29:
 

MarcoO2

Forumguru
mooi he, om de snelheidsmeter naar rechts te zien schieten, alsof het mijn toerenteller is...

Enne... ach... MPV... er passen toch Meerdere Personen in dat Vehicle? ;) Tsja, van het niveau van de dumpert (en vooral van de reaguurders) ben ik nog nooit omgevallen, maar desondanks zijn er wel leuke filmpjes te vinden!
 

Wasmachineman

Forumguru
Volgens mij zag ik de benzinemeter (van boven naar beneden) bewegen tijdens het planken ! :xyxthumbs: + veel kuddo's voor deze wagen. Omdat het mag..(in Duitsland)
 

Roel

Lid
Tandjes wat gaat dat ding los! Echt mijn droombak. Je ziet niks aan de buitenzijde en je duwt Lambo's opzij op de Autobahn. Ultieme wolf in schaapskleren.:smiley29:

Maar op de bergweggetjes rijden de Ferrari's en Lambo's er rondjes om heen.
Maar het blijft wel kicken om zo'n "gewoon uitziende" auto te hebben die bijna net zo snel als mijn RS is :D!!!!
 

Porettuhcs

Senior Member
Maar op de bergweggetjes rijden de Ferrari's en Lambo's er rondjes om heen.
Maar het blijft wel kicken om zo'n "gewoon uitziende" auto te hebben die bijna net zo snel als mijn RS is :D!!!!

Denk je?.... ik wil het wel proberen hoor met deze bak tegen Ferrari's en lambo's..... ook in de bergen!
 

nomad

Senior Member
Alleen jammer dat het filmpje al bijna een jaar oud is en dat er inmiddels al RS-sen zijn met 800 pk en begrends koppel omdat anders de bak naar de k*&*e gaat.
 

Wasmachineman

Forumguru
Sterker nog...misschien is deze nu wel te koop als zogenaamde "Jahreswagen" ! Dan nog even invoeren en BPM afdragen :407:, alsnog een flink gedeelte !!!
 

sitechris

Donateur
vette bak, zou hem graag voor de deur zetten maar imo wel een beetje overdreven. Zo'n racemonster moet imo ook compromisloos zijn, een vette sound hebben, ploffende uitlaten, ultieme wegligging etc. Bv een Porsche, Lambo, Ferrari, Corvette etc.

Voor sedan/stationwagons is 400 pk echt wel genoeg om te heersen op de Autobahn lijkt me. Haal je ook bijna 300 km/h
 

Gieliovd

Forumguru
In Nederland heb je net een Fabia Combi voor dat geld ;)

Maar ik zag hem deze morgen al ja.... wat een geweld! Zoooo, Vooral dat optrekken. Binnen 3.9 seconden geloof ik op de 100. Nou, nou, nou.

@Plaza: het is wel erg aanlokkelijk om het gewoon weer te proberen. Goh, wat zal mijn leven een andere wending nemen met zulk geld.
 

Porettuhcs

Senior Member
10 november 27,5 miljoen staatsloterij
26 december kraslot 40 x 1 miljoen
31 december eindejaarsloterij

Niet geschoten is altijd mis ........

Ik heb deze keer maar een aantal 1/5 loten gehaald... stomme staatsloterij...

in mijn dromen heb ik al een paar keer gewonnen :eek:
 
Bovenaan Onderaan