audi Q7

ik heb laats in een audi Q7 gereden
dat was echt een ervaring apart
gehuurd van de dealer voor de bruiloft
dat was een ongelofelijk ervaring
ik ben er mee naar blijdorp gegaan
om de trouwfoto's te maken
onderweg daar naar toe op de A16 en A20
als je dat gas pendaal onderin duwde dan werd
je echt in je stoel gedrukt heerlijk dat gevoel
alleen jammer van de aanschaf prijs een beetje hoog
al met al een geweldige ervaring

maar nu toch maar weer in mijn eigen skoda-je rijden
super.gif
 

Migliore

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: skodaracer</font><hr />

ik heb laats in een audi Q7 gereden
dat was echt een ervaring apart
gehuurd van de dealer voor de bruiloft
dat was een ongelofelijk ervaring
ik ben er mee naar blijdorp gegaan
om de trouwfoto's te maken
onderweg daar naar toe op de A16 en A20
als je dat gas pendaal onderin duwde dan werd
je echt in je stoel gedrukt heerlijk dat gevoel
alleen jammer van de aanschaf prijs een beetje hoog
al met al een geweldige ervaring

maar nu toch maar weer in mijn eigen skoda-je rijden
super.gif


[/ QUOTE ]

"Pendaal"
crazy.gif
confused.gif

Bent u soms verwant aan ene "J the B" oftewel Jos Verstappen?? Die had het ook altijd over pendalen!
grin.gif
 

Skombi

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Migliore</font><hr />

Die had het ook altijd over pendalen!
grin.gif


[/ QUOTE ]

Net als de helft van autoforumschrijvend Nederland
 

Chris

Lid
Tsja, de Q7 is een heel ander verhaal! Lijkt me ook geweldig om eens mee te rijden, maar financieel is het ook wat anders, stuwt je bankrekening hier in NL pijlsnel de diepte in............

Voor wie het kan betalen is het zeker een machtige auto, nu wachten op de 6.0TDI die later uitkomt!

Mvg,

Chris
 

___JC___

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaTDI</font><hr />

toch een leuk bericht.... in een SKODA forum... not

[/ QUOTE ]

Ik neem aan dat je weet hoe een Skoda rijdt of niet? Zo pakken we toch ff wat mee over andere merken en modellen.
489.gif
 

Karstieman

Forumguru
Ik heb er in Duitsland naast gestaan in een lange file en ik vind het een heel mooie auto.
Hij is voor ERG groot. Een BMW X5 is toch echt een stuk kleiner dan de Q7.

Tsja, wat kan je er verder nog over zeggen....
Hij is leuk om te krijgen, want kopen zit er niet in
smile.gif
 

sitechris

Donateur
ik zag er vandaag toevallig nog eentje staan, maar ik vind het een opzichtig monster. Persoonlijk ben ik geen SUV fan. Mensen gebruiken hem alleen voor op het asfalt, en voor 100.000 plus euro wat een beetje Q7 kost, kun je ook een hele fijne Audi S6 kopen, of een dikke A8 4.2 TDI. Ik zou het wel weten.....
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: sitechris</font><hr />

ik zag er vandaag toevallig nog eentje staan, maar ik vind het een opzichtig monster. Persoonlijk ben ik geen SUV fan. Mensen gebruiken hem alleen voor op het asfalt, en voor 100.000 plus euro wat een beetje Q7 kost, kun je ook een hele fijne Audi S6 kopen, of een dikke A8 4.2 TDI. Ik zou het wel weten.....

[/ QUOTE ]


toch niet een nieuwe s6,want die is er vanaf een kleine 120.000 en de a8 4.2 tdi begint de goedkoopste bij de 114.00 en de duurste is er vanaf 135.000
grin.gif
 

Daniel

Lid
En wat denk je van de S8,er staat er eentje bij van de Akker Audi en Bentley in best. Een 2de handse met 5.300 km op de teller en kost maar liefst € 176.950 ,als of het voor niks is
grin.gif
 

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Karstieman</font><hr />

ERG groot

[/ QUOTE ]
Dat is dan ook HET grote nadeel. Nederland is te vol en te pietlutterig ingericht voor dit soort gigabakken. Met mijn O2 heb ik al vaak genoeg dat ik amper kan uitstappen na het parkeren of dat de achterkant uit het parkeervak steekt.
Met zo'n SUV is dat natuurlijk helemaal een ramp. En wat te denken van de gemiddelde (parkeer)garage, dan krijg je er ook nog hoogte problemen bij.
Als ik het geld ervoor had en aan de auto wilde spenderen dan zou het toch iets anders worden. Een lekker snelle stationwagon met alle toeters en bellen bijvoorbeeld of 2 auto's: een mooie O2 en een cabrio ofzo.
 

Matra_Murena

Actief lid
Ik zou zeker geen Q7 kopen, afgezien van het feit dat het onhandig is en duur... Ik vind het een ronduit lelijk automobiel!

Nou houdt ik al helemaal niet van SUV's dus ik ben bevooroordeeld maar ik vind het toch jammer dat het gevaarte (want dat is het zeker, GROOT!) zeer veel lijkt op een A6 die ze ietsje breder, en vooral veel hoger hebben gemaakt. Incluis de vreemde ronding in de achterlichten zoals alle Audi's vandaag de dag. Jammer dat het allemaal een uitstraling moet hebben tegenwoordig, dan had ik liever iets gezien wat "nieuw" is voor Audi.
 

Henny

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skombi</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Migliore</font><hr />

Die had het ook altijd over pendalen!
grin.gif


[/ QUOTE ]

Net als de helft van autoforumschrijvend Nederland

[/ QUOTE ]
ot.gif
En 95% van Nederland (weet niet hoe het in België is) weet het verschil tussen "als" en "dan" niet meer. (germanismen en anglicismen vliegen om onze oren, brrr)
 
Bovenaan Onderaan